کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خوشحالی سون ازگلزنی مهاجم غمگین تاتنهام

26 شهريور 1402 ساعت 13:14


گروه ورزشی:هیونگ مین سون، ستاره تاتنهام، می‌گوید گلزنی ریچارلیسون برایش خوشحال‌کننده‌تر از گلزنی خودش بوده است.به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلد یونایتد رفت و در دیداری جذاب با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

شفید یونایتد در این بازی پر برخورد موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند و این برتری را تا پایان وقت قانونی این دیدار حفظ کرد اما این تاتنهام بود که در کمال ناباوری و در وقت‌های تلف شده ورق را به سود خودش برگرداند. ریچارلیسون که در طول چند هفته اخیر تحت فشار شدیدی در تاتنهام و تیم ملی برزیل به خاطر عدم موفقیتش در باز کردن دروازه حریفان بود توانست گل تساوی را در دقیقه هشتم وقت تلف شده وارد دروازه حریف کند و دژان کولوسفسکی هم در دقیقه دهم وقت اضافه گل دوم تیمش را به ثمر رساند. 

سون که بازوبند کاپیتانی تاتنهام را هم به بازو دارد در این دیدار موفق به گلزنی نشد اما پس از بازی اظهارات جالبی را مطرح کرد که نشان از همدلی و اتحاد بین بازیکنان تاتنهام داشت. او در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «دیدن این که ریچارلیسون توانست گلزنی کند باعث شد که حتی از گل زدن خودم هم بیشتر خوشحال شوم. او از هفته پیش تا به حال با مشکلات بسیاری مواجه شده بود. در تمام طول این مدت به این فکر می‌کردم که چطور می‌توانم به او کمک کنم. باعث ناراحتی بود که او خودش را به خاطر بدشانسی و دلایل دیگری که مانع از گلزنی‌اش شده بود مقصر می‌دانست.»


کد مطلب: 428539

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/428539/خوشحالی-سون-ازگلزنی-مهاجم-غمگین-تاتنهام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir