کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخشش این ستاره آغاز شده است

1 مهر 1402 ساعت 12:12


گروه ورزشی:ویرژیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، معتقد است که داروین نونیز به مهره کلیدی این تیم تبدیل خواهد شد.به گزارش "ورزش سه"، نونیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به لیورپول ملحق شد تا به آنها در خط حمله کمک کند. 

اما لیورپول شرایط سختی را در فصل گذشته پشت سر گذاشت که روی عملکرد این بازیکن هم تاثیر داشت و باعث شد که او نتواند استعداد و مهارت‌هایش را به طور کامل در زمین به نمایش بگذارد. اما این مهاجم 24 ساله از ابتدای فصل 24-2023 به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شده و توانسته با وجود این که تنها در دو بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته اما سه گل با پیراهن لیورپول به ثمر برساند. 

فن دایک درباره درخشش نونیز به خبرنگاران گفت:« همه حالا شاهد پتانسیل و کیفیت بالای او هستند. داورین در دیدار برابر لاسک بازیکن بسیار مهمی برای ما بود و امیدواریم که این روند برای مدتی طولانی ادامه پیدا کند. 

رقابت در خط حمله لیورپول بسیار خوب و نزدیک است. همه آنها مجبور هستند به یکدیگر فشار بیشتری بیاورند و دیدن این رقابت بسیار خوب و جذاب است. همه نقشی دارند که باید آن را به خوبی ایفا کنند، چه در ترکیب اصلی حضور داشته باشند و چه نداشته باشند.»لیورپول این هفته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف وستهم برود و امیدوار است که بتواند فاصله دو امتیازی با صدر جدول را کم کند.


کد مطلب: 429660

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/429660/درخشش-این-ستاره-آغاز-شده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir