کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رکورد ویژه رئالی‌ها: بالاتر از کل اروپا!

1 مهر 1402 ساعت 12:26


گروه ورزشی:رئال مادرید با 6 برد در 6 بازی نخست این فصل به رکوردی قابل توجه دست یافته است.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شروع بسیار خوبی در فصل 24-2023 داشته است. این تیم هر 6 بازی خود را در این فصل با پیروزی پشت سر گذاشته است (5 پیروزی در لالیگا و یک پیروزی در چمیپونزلیگ مقابل یونیون برلین).

برای اینکه بیشتر متوجه بزرگی کار شاگردان کارلو آنچلوتی شوید باید این نکته را مدنظر قرار دهید که هیچ تیمی در 5 لیگ معتبر فوتبال اروپا موفق به ثبت رکورد رئال نشده و این تیم تنها تیم فصل جدید اروپاست که در تمامی بازی‌هایش پیروز شده است.تیم‌های بزرگی چون منچسترسیتی، بایرن مونیخ و اینترمیلان هم نتوانستند روند صد در صدی‌شان را حفظ کنند. اینتر نزدیک‌ترین رقیب رئال است که بعد از 4 برد متوالی در سری A مقابل رئال سوسیداد در لیگ قهرمانان اروپا مساوی کرد تا دو امتیازی حساس از دست بدهد.

سیتی هم شرایط مشابهی را در بین تیم‌های برتر اروپا تجربه می‌کند. شاگردان پپ گواردیولا 5 برد در لیگ برتر کسب کرده‌اند اما تساوی و به دنبال آن شکست در ضربات پنالتی مقابل آرسنال در جام خیریه آنها را هم از تداوم روند صد در صدی در فصل جدید بازداشته است.

این در حالی است که بعضی از تیم‌های بزرگ اروپا در فصل جاری شرایط خوبی ندارند. برای مثال پاری‌سن‌ژرمن در 5 بازی تنها 2 برد کسب کرده و حتی در بین 4 تیم بالای جدول هم جایی ندارد.ارزش بالای کار رئال مادرید در فصل جاری زمانی بیشتر مشخص می‌شود که بدانید رئالی‌ها در قرن بیست و یکم تنها دو بار توانسته‌اند 6 بازی نخست‌شان را با برد پشت سر بگذارند؛ آنها دو بار طعم چنین موفقیتی را در فصل گذشته و فصل 10-2009 چشیده بودند.


کد مطلب: 429671

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/429671/رکورد-ویژه-رئالی-ها-بالاتر-کل-اروپا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir