کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امیدواری‌بارسلونا:این‌ستاره به ال‌کلاسیکو‌می‌رسد

8 مهر 1402 ساعت 13:38


گروه ورزشی:مصدومیت رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، به احتمال زیاد تا زمان برگزاری ال‌کلاسیکو درمان خواهد شد.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لالیگا به مصاف سویا رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این سه امتیاز اهمیت بسیاری برای ژاوی و شاگردانش داشت، چرا که رئال مادرید و خیرونا باید امشب روبروی یکدیگر قرار بگیرند و امتیاز از دست دادن هر یک از این دو تیم در صدر جدول به سود آنها خواهد بود.رافینیا که در چند بازی اخیر نمایش درخشانی را در ترکیب بارسلونا داشته در این دیدار هم در ترکیب اصلی این تیم از همان ابتدا به میدان رفت، اما شرایط مطابق انتظار و میل او پیش نرفت.

این ستاره برزیلی روی یک صحنه با بازیکن سویا درگیر شد و در حالی که بازیکنان بارسا به داور معترض بودند، او هیچ خطایی اعلام نکرد و به بازی ادامه داد. این بازیکن هم چند دقیقه همچنان در زمین حضور داشت تا در نهایت نتوانست به کارش ادامه دهد و روی زمین نشست و به داور اعلام کرد که قادر به حضور در میدان نیست و باید تعویض شود تا فرمین لوپز در دقیقه 37 به جای او وارد زمین شود.

حالا تونی خوان مارتی، خبرنگار اسپانیایی، خبر داده که مصدومیت رافینیا از ناحیه همسترینگ بوده و احتمالا در چند دیدار آتی تا پس از پایان وقفه دیدارهای ملی قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود.با این حال، شرایط او به صورتی است که توانایی حضور در دیدار برابر رئال مادرید را دارد و مصدومیتش تا آن زمان به صورت کامل برطرف خواهد شد که خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران بارساست.


کد مطلب: 431094

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/431094/امیدواری-بارسلونا-این-ستاره-ال-کلاسیکو-می-رسد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir