به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۴۳۱۸۸۲

کار برای شماره ۱۰پرسپولیس سخت وپیچیده شد

کار برای شماره ۱۰پرسپولیس سخت وپیچیده شد
گروه ورزشی:پرسپولیس در شرایطی که میلاد سرلک را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت یک بازی فوق العاده را به نمایش گذاشت.به گزارش ورزش سه، شاید بسیاری از هواداران پرسپولیس هم پیش از بازی با الدحیل در قطر حتی به کسب یک امتیاز خارج از خانه هم راضی بودند اما پرسپولیس طوری بازی کرد که غیبت سه بازیکن اصلی این تیم در ترکیب حس نشد و یحیی تنها حسرت موقعیت‌های پرتعداد از دست رفته را داشت.
 
سرخ‌ها در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، میلاد سرلک را به دلیل اخراج در بازی قبلی در اختیار نداشتند. میلاد مقابل النصر به شکل بچگانه‌ای اخراج شد. سر خوردن روی چمن ناهموار آزادی که منجر به خطای هندش شد و فرود آمدن روی پای رونالدو برای او دو کارت زرد ساده را به همراه داشت.

با این حال پرسپولیس با مسعود ریگی نمایش چشم نوازی داشت و جالب اینکه یحیی ترجیح داد برخلاف دو بازی قبلی با یک هافبک دفاعی بازی کند‌. با توجه به علاقه یحیی بر استفاده از ترکیب برنده ممکن است کار برای میلاد سرلک سخت بشود‌.البته توانایی فنی بالا و علاقه یحیی به سبک بازی میلاد سرلک می‌تواند باعث شود شماره ۱۰ پرسپولیس باعث سنت شکنی یحیی بشود و ترکیب برنده‌اش را برای استفاده از او دستخوش تغییر کند.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها