کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هراس بارسا از فیفا دی:همین سه مهاجم را داریم

15 مهر 1402 ساعت 13:37


گروه ورزشی:مصدومیت روبرت لواندوفسکی و رافینیا باعث شده که بارسلونا به شدت نگران سلامتی دیگر بازیکنانش در خط حمله باشد.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چند هفته اخیر با مصدومیت بازیکنان کلیدی‌اش روبرو بوده و این موضوع باعث افزایش نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده است. 

رافینیا پیش از این دچار مصدومیت شده بود و حالا نوبت به لواندوفسکی رسید که در جریان بازی برابر پورتو به دلیل احساس دردی که پس از برخورد با بازیکن حریف داشت مجبور به ترک زمین شد و نتوانست تیمش را در این بازی همراهی کند. مصدومیت این ستاره لهستانی به حدی جدی است که او نمی‌تواند تا زمان برگزاری دیدار حساس برابر رئال مادرید که پس از وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر برگزار خواهد شد به میادین برگردد.

حالا منابع نزدیک به باشگاه بارسا خبر داده‌اند که مصدومیت این دو بازیکن در خط حمله باعث شده که ژاوی تنها ژوائو فلیکس، فران تورس و لامین یامال را در اختیار داشته باشد. آنها نگران هستند که حضور این سه بازیکن در اردوی تیم‌های ملی کشورشان برای این تیم دردسرساز شود و احتمال مصدومیت آنها که در دیدارهای ملی بسیار رایج است افزایش پیدا کند.با این حال، کار خاصی از دست ژاوی و دستیارانش در این زمینه برنمی‌آید و مجبور است شرایط را تحمل کند و امیدوار باشد که ویروس نحس فیفا دی گریبانگیر تیمش در آستانه دیدارهای حساس نشود.


کد مطلب: 432361

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/432361/هراس-بارسا-فیفا-دی-همین-سه-مهاجم-داریم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir