به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۳۲۹۰۵

روش‌های ایمن باز کردن لوله بدون نیاز به لوله بازکنی تهران

گروه کسب و کار: اگر می‌خواهید با روش‌های ایمن باز کردن لوله بدون نیاز به لوله بازکنی تهران آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید.
روش‌های ایمن باز کردن لوله بدون نیاز به لوله بازکنی تهران
روش‌های ایمن باز کردن لوله بدون نیاز به لوله بازکنی تهران
گرفتگی لوله فاضلاب از جمله مشکلات شایعی است که بسیاری از افراد با آن مواجه می‌شوند. خوشبختانه با روش‌های مختلفی می‌توان باز کردن لوله‌های فاضلاب را انجام داد. شاید در همه مواردی نیاز به دریافت خدمات از لوله بازکنی تهران نباشد. چون میزان گرفتگی لوله‌های فاضلاب آنقدر عمیق نیست که مجبور شوید برای این کار از دستگاه‌های مخصوص استفاده کنید. با این حال باز هم باید بدانید که با چه روش‌هایی می‌توان باز کردن لوله را به صورت ایمن انجام داد. برخی از افراد برای باز کردن لوله‌های فاضلاب دست به کارهای غیر ایمن می‌زنند و لوله‌های فاضلاب را خراب می‌کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا روش‌های ایمن برای باز کردن لوله بدون نیاز به لوله بازکنی تهران را به شما توضیح دهیم.

آیا امکان باز کردن لوله‌ها بدون دریافت خدمات تخصصی وجود دارد؟
هر لوله فاضلابی ممکن در اثر گذر زمان دچار رسوب گرفتگی شود و نتواند به خوبی مایعات را از خود عبور دهد. در چنین شرایطی آنقدر بوی بدی از لوله فاضلاب به مشام می‌رسد که افراد تمایل دارند با هر روشی هم که شده، لوله‌های فاضلاب را باز کنند و از شر این بوی بد و دردسر رد نشدن آب، خلاص شوند. در برخی از موارد به دلیل گرفتگی سطحی لوله‌های فاضلاب، می‌توان از روش‌های خانگی برای باز کردن لوله‌ها استفاده کرد. ولی اگر شدت گرفتگی زیاد باشد، هیچ راهی بهتر از باز کردن لوله‌ها با خدمات لوله بازکنی تهران نیست.
برخی از افراد از روش‌های کاربردی برای باز کردن لوله‌های فاضلاب استفاده می‌کنند، اما چون نمی توانند موفق شوند دست به کارهای خطرناک می‌زنند. به طور مثال از اجسام نوک تیز مانند سیخ استفاده می‌کنند. غافل از اینکه این کارها می‌تواند صدمات بسیار زیادی به سیستم لوله کشی شما وارد کند.


بهترین لوله بازکنی تهران

روش‌های کاربردی برای باز کردن لوله فاضلاب
اگر منتظر رسیدن نیروهای لوله بازکنی تهران هستید یا اینکه فعلا نمی توانید از خدمات شرکت‌ها برای باز کردن لوله‌های فاضلاب استفاده کنید، روش‌های کاربردی برای رفع این مشکل وجود دارند. همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، برای باز کردن لوله‌های فاضلاب باید حتما از روش‌های ایمن کمک بگیرید تا به سیستم لوله کشی خانه شما نیز آسیب زیادی وارد نشود. در ادامه به این روش‌های ایمن برای باز کردن لوله‌های فاضلاب اشاره می‌کنیم.

1.      آب گرم برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب
یکی از ساده ترین روش‌ها برای باز کردن لوله‌های گرفته، استفاده از آب گرم و جوش است. می‌توانید مقداری آب را به جوش بیاورید و آن را درون یک پارچ بریزید. سپس از ارتفاع 50 سانتی متری این آب گرم را درون لوله بریزید. اگر چند بار این کار را انجام دهید، بخش زیادی از رسوبات دیواره لوله از بین خواهند رفت.

2.    آب گرم و شوینده برای باز کردن لوله
شوینده‌ها دارای خاصیت قلیایی هستند و می‌توانند باعث باز کردن لوله نیز شوند. کافیست که مقداری آب گرم را با شوینده ای مانند شامپو مخلوط کنید. سپس آب گرم را به داخل لوله هدایت کنید تا تاثیر خود را روی باز کردن دیواره‌های لوله بگذارد. چند بار این کار را انجام دهید تا متوجه شوید آیا اثری دارد یا خیر.

3.    رفع گرفتگی لوله فاضلاب با جوش شیرین و سرکه
جوش شیرین و سرکه دو ترکیب عالی برای باز کردن لوله‌های فاضلاب هستند. اگر با روش‌های فوق موفق به باز کردن لوله‌های خانه خودتان نشدید، می‌توانید چند قاشق جوش شیرین را به همراه سرکه داخل لوله فاضلاب بریزید. 30 دقیقه صبر کنید و از ریختن آب در داخل لوله خودداری کنید. این دو ماده با خاصیت تمیزکنندگی فوق العاده خودشان، می‌توانند رسوب ایجاد شده در دیواره‌های لوله را از بین ببرند. روغن، چربی‌ها و ... با کمک این روش از دیواره لوله‌ها پاک می‌شوند.

4.    باز کردن لوله‌های گرفته با با فشار آب
اگر احساس می‌کنید که پس از شستشوی ظروف، آب به خوبی از سینک رد نمی شود؛ می‌توانید از این روش کمک بگیرید. قبل از تماس گرفتن با لوله بازکنی غرب تهران، می‌توانید مقداری جوش شیرین و سرکه در لوله بریزید و 1 ساعت صبر کنید تا اثر خود را بگذارد. سپس می‌توانید سینک ظرفشویی خود را آب گرم پر کنید و سپس درپوش ظرفشویی را بردارید تا آب با فشار زیاد رد شود و کل رسوبات و چربی‌ها کنده شوند.


روش‌های کاربردی برای باز کردن لوله فاضلاب

چه موقع از خدمات لوله بازکنی تخصصی استفاده کنیم؟
در این مقاله 4 روش عالی برای باز کردن لوله‌های گرفته را به شما توضیح دادیم. اما متاسفانه اکثر مواقع آنقدر گرفتگی لوله عمیق است که نمی توان با این روش‌ها آن را برطرف کرد. در چنین شرایطی استفاده از خدمات لوله بازکنی تخصصی بهترین راهکار است. اگر از روش‌های ذکر شده کمک گرفتید، ولی باز هم لوله‌های گرفته فاضلاب شما باز نشدند می‌توانید به فکر دریافت خدمات لوله بازکنی تهران باشید. در این صورت با تجهیزات مخصوص و ایمن، لوله‌های گرفته شما باز می‌شوند.

بهترین لوله بازکنی تهران
حالا که متوجه شدید هیچ راهی بهتر از باز کردن لوله‌های گرفته با کمک بهترین لوله بازکنی تهران نیست، باید یک لوله بازکنی تخصصی و حرفه ای را برای این کار انتخاب کنید. شمار شرکت‌های لوله بازکنی ستارخان و غرب تهران بسیار زیاد است. شاید کمی برای انتخاب هر یک از آن‌ها مردد باشید. اما ما به شما لوله بازکنی برادران جعفری را پیشنهاد می‌کنیم. این لوله بازکنی، بهترین لوله بازکنی تهران بوده که از تجهیزات کاملا حرفه ای برای باز کردن لوله‌های گرفته استفاده می‌کند.
 قیمت خدمات ارائه شده برای باز کردن لوله در این مجموعه بسیار منصفانه بوده و می‌توانید با خیالی راحت از این خدمات استفاده کنید. فقط کافیست که برای دریافت خدمات بهترین لوله بازکنی در تهران، به سایت لوله بازکنی برادران جعفری در تهران مراجعه کنید و با توجه به شرایط این مجموعه، از خدمات آن استفاده کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها