به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۳۲۹۸۴

پایان اختلافات:تکلیف لامین یامال مشخص شد

پایان اختلافات:تکلیف لامین یامال مشخص شد
گروه ورزشی:تیم ملی اسپانیا بالاخره رضایت داد لامین یامال برای ادامه درمان مصدومیتش به بارسلونا برگردد.به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال روز گذشته با وجود مصدومیت از ناحیه کشاله ران پای چپ، خودش را به اردوی تیم ملی اسپانیا معرفی کرد. او در جریان بازی برابر گرانادا مصدوم شده بود و به همین دلیل در دقیقه 76 جای خودش را به اوریول رومئو داد.

سپس بارسلونا اعلام کرد که مصدومیت او هرچند جزئی است ولی نمی‌تواند برای تیم ملی اسپانیا در دو بازی پیش رو برابر اسکاتلند و نروژ از مقدماتی یورو 2024 به میدان برود با این حال از او خواسته شد حتما در اردوی تیم ملی حاضر شود.یامال دیروز به مادرید رفت و تحت نظر پزشکان تیم ملی قرار گرفت. صبح امروز نیز یک تست دیگر از او صورت گرفت و در نهایت تیم پزشکی اسپانیا رضایت داد او به بارسلونا برگردد و ادامه درمان را زیر نظر پزشکان باشگاهش انجام دهد.

یامال دو بازی ملی دارد و برای اینکه قطعا بازیکن اسپانیا شود، باید دو بازی دیگر نیز انجام دهد. در اسپانیا از این بابت نگران نیستند و معتقدند در فیفا دی نوامبر یامال این فرصت را خواهد داشت تا برای لاروخا دو بازی دیگر انجام دهد و خطر رفتنش به تیم ملی مراکش کاملا از بین برود. به جای یامال، دیروز برایان ساراگوسا به تیم ملی دعوت شده بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها