کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک تاریخ جنجالی برای تمدید قرارداد وینیسیوس

18 مهر 1402 ساعت 14:13


گروه ورزشی:طبق ادعای اسپورت، رئال مادرید قصد دارد روز ال‌کلاسیکو تمدید قرارداد وینیسیوس را رسما اعلام کند.به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس قراردادش در پایان همین فصل تمام خواهد شد ولی توافقات برای تمدید او تا سال 2027 صورت گرفته و رئال منتظر یک تاریخ مناسب برای اعلام رسمی این اتفاق مهم است.

وینیسیوس اکنون یک فوق ستاره محسوب می‌شود و در پنج سال اخیر پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است. حفظ این بازیکن 23 ساله برای رئال اهمیت بالایی داشت و سرانجام پس از ماه‌ها مذاکره بر سر تمدید تا 2027 با بند فسخ یک میلیارد یورویی توافق کردند.

قرار بود تمدید او همین هفته اعلام شود ولی به دلیل مثبت شدن تست کرونای فلورنتینو پرز منتفی شد. اکنون طبق ادعای اسپورت، رئال قرار است تمدید قرارداد وینی را 28 اکتبر (6 آبان) یعنی روز ال کلاسیکو رسما اعلام کند. البته ممکن است این اتفاق روز قبل از ال کلاسیکو نیز رخ بدهد ولی هدف نهایی این است که این خبر خوش در روزی ویژه به هواداران اعلام شود تا روحیه تیم نیز برای بازی حساس بالاتر برود. رئال 18 روز دیگر در المپیک مونتجوئیک باید برابر بارسا قرار بگیرد و پیروزی در آن بازی برای هر دو تیم حیاتی است.


کد مطلب: 432986

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/432986/یک-تاریخ-جنجالی-تمدید-قرارداد-وینیسیوس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir