کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لیورپول جانشین محمد صلاح را انتخاب کرد

22 مهر 1402 ساعت 14:13


گروه ورزشی:طبق گزارش یک منبع انگلیسی، یورگن کلوپ معتقد است در صورت جدایی محمد صلاح در تابستان آینده، لروی سانه بهترین جانشین برای او خواهد بود.به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از پیشنهاد 150 میلیون پوندی الاتحاد برای محمد صلاح، روی گزینه جانشینی او برای فصل بعد فکر می‌کند و این بازیکن می‌تواند لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، باشد. این ادعایی است که امروز سایت فوتبال اینسایدر مطرح کرده است.

مرسی‌سایدری‌ها توانستند هر طور شده امسال ستاره مصری را راضی به ماندن کنند، اما آینده او در سال 2024 با وجود شروع فوق‌العاده‌اش در فصل جدید همچنان مبهم است.منابع معتبر می‌گویند که یورگن کلوپ یکی از تحسین کنندگان بزرگ هموطنش سانه است و او را به عنوان جانشین بالقوه صلاح می‌بیند.

علاقه باشگاه الاتحاد عربستان به این ستاره مصری از بین نرفته و آنها به تلاش برای جذب او در سال آینده ادامه خواهند داد. بایرن که در تابستان هری کین را از تاتنهام به خدمت گرفت، ستاره‌هایش را به راحتی از دست نمی‌دهد اما نگران علاقه لیورپول به سانه است.سانه در سیتی قبلا خودش را ثابت کرده و مشکلی برای وفق پیدا کردن با لیگ برتر ندارد و بازگشت او به فوتبال انگلیس این بار با پیراهن لیورپول می‌تواند جذاب باشد.

ملی پوش آلمانی در سال 2020 با قراردادی 54.8 میلیون پوندی سیتی را به مقصد بایرن ترک کرد. او در 135 بازی برای تیم پپ گواردیولا 39 گل به ثمر رساند و 46 پاس گل داد و دو عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.بهترین دوره این وینگر در لیگ برتر انگلیس در فصل 18-2017 بود، زمانی که او در 32 بازی لیگ 10 گل زد و 15 پاس گل داد. او محصول آکادمی فوتبال شالکه است و بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در جناح چپ گذرانده اما اخیرا به بازی در سمت راست نیز عادت کرده است.سانه در هفت بازی این فصل بوندسلیگا 6 گل به ثمر رسانده و او همچنین برای بایرن در پیروزی 4-3 مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا نیز گلزنی کرد.


کد مطلب: 433699

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/433699/لیورپول-جانشین-محمد-صلاح-انتخاب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir