کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بدشانس بودیم و به ایران باختیم

22 مهر 1402 ساعت 14:20


گروه ورزشی:ستاره تیم ملی اردن معتقد است تمرکز پایین و بدشانسی باعث شکست این تیم برابر ایران شده است.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اردن شب گذشته در دیداری دوستانه برابر ایران قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. موسی التعمری، ستاره تیم ملی فوتبال اردن و مون پلیه فرانسه، پس از این مسابقه اظهار داشت: فرصت‌های گلزنی در نیمه نخست داشتیم که یکی برای من و دیگری برای النعیمات بود که از آن‌ها استفاده نکردیم. می‌توانستیم در نیمه نخست بازی را به تساوی بکشانیم اما این‌گونه نشد.

او ادامه داد: در بین دو نیمه به هم گفتیم که باید تلاش بیشتری از خود نشان دهیم و با انگیزه بالاتری برای پیروزی به میدان برویم. خدا را شکر در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم و یک ضربه پنالتی هم از دست دادیم. تیم ملی فوتبال ایران از اشتباهات ما به خوبی استفاده کرد. به هر حال این یک بازی دوستانه و برای بیشتر کردن آمادگی است.
التعمری در ادامه عنوان کرد: یک بازی سخت برابر عراق داریم و بعد از آن باید خود را آماده بازی‌های انتخابی جام جهانی کرد. ما نیاز به کمی شانس داشتیم و البته باید با تمرکز بسیار بالا بازی می‌کردیم. باید از ابتدای بازی با انگیزه بالا به میدان می‌رفتیم.ستاره تیم ملی اردن در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم گفت: من به تنهایی نمی‌توانم کاری انجام دهم. فوتبال یک بازی تیمی است و باید همه ما نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا به نتیجه و اهداف مورد نظر برسیم.


کد مطلب: 433704

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/433704/بدشانس-بودیم-ایران-باختیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir