کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ژاوی به این خرید تابستانی اعتماد ندارد

23 مهر 1402 ساعت 13:18


گروه ورزشی:اینیگو مارتینز از اولین خریدهای تابستانی بارسا بود، ولی در یازده بازی رسمی فصل فقط 92 دقیقه بازی کرده است.به گزارش "ورزش سه"، اینیگو مارتینز شروع آسانی در فصل نداشته و نتوانسته مطابق انتظار برای بارسا بازی کند. بدیهی است، مصدومیتی که به او اجازه حضور در تمرینات پیش فصل و بازی‌های تور آمریکا را نداد، در نیمکت‌نشینی‌های او بی‌تاثیر نبوده است. 

در واقع، مدافع میانی باسکی در حال حاضر بازیکنی است که کمترین دقیقه بازی را در کل تیم دارد، دقیقاً 92 دقیقه، حتی کمتر از بازیکنان ذخیره‌ای مانند فرمین لوپز (144).  تنها اینیاکی پنیا، دروازه‌بان تعویضی تراشتگن، کمتر از اینیگو مارتینز بازی کرده است.

وضعیت ممکن است در هفته‌های آینده تغییر کند، به خصوص با در نظر گرفتن اینکه مصدومیت ژول کنده (صحبت از دوری بین 4 تا 5 هفته است) درها را برای او باز می‌کند تا فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد. همه چیز نشان می‌دهد که مقابل اتلتیک یا چند روز بعدتر مقابل شاختار، اینیگو شانس جدیدی خواهد داشت.
در حال حاضر، از یازده بازی رسمی که بارسلونا انجام داده، او فقط یک بازی را از ابتدا شروع کرده است (برابر مایورکا که 2-2 مساوی شد). و اگر در لالیگا کم بازی کرده، در لیگ قهرمانان اروپا حتی یک بار هم به میدان نرفته است.

طرف مقابل اینیگو، دیگر خرید تابستانی بارسا یعنی ایلکای گوندوگان قرار دارد. او در ابتدای فصل تقریباً همه دقایق را بازی کرده و فقط تراشتگن دقایق بیشتری به میدان رفته است. هافبک آلمانی تنها 79 دقیقه را از دست داده و 911 دقیقه در میدان بوده است: 731 در لالیگا و 180 دقیقه در لیگ قهرمانان. در میان بازیکنانی که چندان در ایده‌های ژاوی قرار ندارند (حداقل در شروع فصل) می‌توان به مارکوس آلونسو با 159 دقیقه بازی اشاره کرد.


کد مطلب: 433905

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/433905/ژاوی-این-خرید-تابستانی-اعتماد-ندارد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir