کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصمیم نهایی:ستاره مسلمان ازبایرن اخراج نشد

28 مهر 1402 ساعت 13:18


گروه ورزشی:باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که نصیر مزراوی، مدافع مراکشی، به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.به گزارش "ورزش سه"، مزراوی از جمله بازیکنان مسلمانی است که به اتفاقات تلخ روزهای گذشته در غزه و کشته شدن صدها کودک فلسطینی واکنش نشان داده بود. 

او با انتشار چند پست در اینستاگرامش خواهان توقف این وضعیت و کشتار کودکان و زنان فلسطینی شده بود و پس از آن هم در مصاحبه با بیلد تاکید کرده بود که با هرگونه ترور و نفرت‌پراکنی مخالف و به دنبال صلح و آرامش برای مردم است. با این حال، مدیران بایرن مونیخ بلافاصله پس از بازگشت او از اردوی تیم ملی مراکش جلسه‌ای را با حضور این بازیکن برگزار کردند و صحبت‌هایی در این زمینه مطرح شد که به عقیده بسیاری تحت فشار قرار دادن او در شرایطی مانند کریم بنزما بود.

این باشگاه دقایقی قبل بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن اعلام کرد که مزراوی با جریمه یا محرومیتی روبرو نخواهد شد و به حضورش در بایرن مونیخ ادامه خواهد داد.هرچند این بازیکن در حال حاضر و پس از حضور در اردوی تیم ملی مراکش دچار مصدومیت جدی شده و مشغول درمان آن است و پس از آن اجازه دارد که مانند سابق در تمرینات بایرن مونیخ حضور پیدا کند. 


کد مطلب: 434686

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/434686/تصمیم-نهایی-ستاره-مسلمان-ازبایرن-اخراج-نشد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir