کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقایسه جالب:لیورپول مثل رئال کهکشانی است

29 مهر 1402 ساعت 13:12


گروه ورزشی:استیو مک منمن، ستاره سابق لیورپول و رئال مادرید، معتقد است که این دو تیم شباهت بسیاری به هم دارند.به گزارش "ورزش سه"، مک منمن یکی از ستاره‌های درخشان لیورپول در فاصله سال‌های 1990 تا 1999 بود و 272 بازی با پیراهن این تیم انجام داد تا نامش را در تاریخ این باشگاه جاودانه کند.

او پس از آن راهی رئال مادرید شد و در فاصله سال‌های 1999 تا 2003 هم برای این تیم به میدان رفت و موفق شد دو قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان را به همراه این تیم به دست آورد.این ستاره سابق انگلیس در گفت‌وگو با سایت گل اظهارات جالبی را درباره شباهت لیورپول این فصل با آن تیم رئال مطرح کرده است: «من به اندازه کافی خوش شانس بودم که بتوانم در تیمی از رئال بازی کنم که ستاره‌های بزرگ بسیاری در آن حضور داشتند.
من کنار بازیکنانی مثل رائول، لوئیس فیگو، زین الدین زیدان، روبرتو کارلوس و میشل سالگادو بازی کردم. کارلوس و سالگادو در آن زمان مدافعان کناری قدرتمندی بودند که به صورت مداوم از دو طرف در حال ارسال توپ و بمباران کردن دروازه حریف بودند. 

ما گل‌هایی دریافت می‌کردیم و اغلب در خط دفاعی آسیب پذیر به نظر می‌رسیدیم اما در 9 مورد از 10 مورد، گل‌های بیشتری به تیم حریف می‌زدیم و فکر می‌کنم که لیورپول الان هم دقیقا همین شرایط را در زمین دارد. من بارها و بارها پیش از این هم گفته بودم که لیورپول به خاطر سبک بازی‌اش به آسانی گل می‌خورد. اما من هیچ مشکلی با این موضوع ندارم چون آنها میانگین سه گل در هر بازی در این فصل را به آسانی به ثبت خواهند رساند.»


کد مطلب: 434904

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/434904/مقایسه-جالب-لیورپول-مثل-رئال-کهکشانی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir