به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۳۵۰۹۷

کاپیتان رئال فاش کرد: راز یک گلزنی غیرمنتظره

کاپیتان رئال فاش کرد: راز یک گلزنی غیرمنتظره
گروه ورزشی:دنی کارواخال دیشب توانست با ضربه سر گل تساوی رئال را به سویا بزند و برای بسیاری عجیب بود او با قد کوتاهش بتواند بالاتر از مدافعان بلندقامت سویا ضربه سری تعیین کننده بزند.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در یک بازی پربرخورد و جنجالی در زمین سویا متوقف شد. رئال ابتدا با گل به خودی داوید آلابا عقب افتاد اما دنی کارواخال خیلی زود بازی را به تساوی کشاند. کاپیتان رئال نمایشی درخشان در این بازی داشت و یک توپ را نیز از روی خط برگرداند تا به نوعی یک گل را برای تیمش بخرد.

بازی پر از صحنه‌های بحث برانگیز داوری بود و رئالی‌ها به شدت نسبت به عملکرد داور معترض بودند ولی کارواخال در پایان بازی و در مصاحبه با تلویزیون رسمی باشگاه ترجیح داد به این مسئله اشاره نکند.کارواخال گفت: «در برخی مقاطع بازی رنج کشیدیم و نزدیک بود ببازیم ولی خوشحالم خیلی زود واکنش نشان دادیم. تیم واقعا در طول بازی مبارزه کرد و جنگید. بازی بسیار سختی بود با این وجود به اندازه کافی موقعیت خلق کردیم که پیروز بازی باشیم اما نشد. خیلی زود باید در لیگ قهرمانان برابر براگا قرار بگیریم و باید این بازی و اتفاقاتش را فراموش کنیم.»

کارواخال در مورد گلی که زد، گفت: «امسال به کادر فنی گفته ام که دوست دارم بیشتر از همیشه نفوذ کنم و زمان کرنرها نیز داخل محوطه جریمه بروم. روی تیر اول جاگیری کرده بودم و حس کردم توپ به من خواهد رسید. زمانبندی مناسبی داشتم و پریدم تا سر بزنم. خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت اما افسوس که در نهایت برنده نشدیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها