به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۳۵۲۸۰

کدام بازی زیبا، فقط پیروزی اهمیت داشت

کدام بازی زیبا، فقط پیروزی اهمیت داشت
گروه ورزشی:مدافع بارسلونا معتقد است برابر بیلبائو ارائه بازی زیبا کمترین اهمیت را داشت و فقط باید برنده می شدند.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هر طور بود توانست بیلبائو را شکست دهد و فاصله با رئال و خیرونا در صدر جدول را به یک امتیاز کاهش دهد. تک گل بارسا را پدیده 17 ساله این تیم مارک گویو به ثمر رساند. او به محض ورود به زمین برای بارسا گلزنی کرد.بازی دیشب بهترین فرصت برای اینیگو مارتینز نیز بود تا ارزش هایش را نشان دهد. او در دومین دیداری که برای بارسا ثابت به میدان رفت، نمایش خوبی داشت.

ستاره سابق بیلبائو به خبرنگاران گفت: «بازی مهمی بود و باید فاصله با رئال را کم می کردیم. تیم با انگیزه وارد زمین شد ولی در نیمه اول خوب نبودیم و این یک واقعیت است که بیلبائو شانس های بهتری داشت. در نیمه دوم توانستیم بهتر بازی کنیم و در نهایت برنده شدیم. صادقانه بگویم که زیبا بازی نکردیم ولی مهم کسب سه امتیاز بود. در چنین بازی هایی کمترین اهمیت ارائه بازی زیباست.»

اینیگو در مورد گلزنی گویو گفت: «مارک از ابتدای فصل با ما تمرین کرده بود و وقتی وارد زمین شد، انگیزه بالایی داشت. اینجا مهم است که هر بازیکنی به هر نحوی که می تواند به تیم برای کسب پیروزی کمک کند و خوشحالم برای مارک همه چیز خوب پیش رفت. برای او واقعا خوشحالیم.»

بازی احساسی برابر تیم سابق: «بله، دوستان زیادی در بیلبائو دارم ولی در فوتبال شما برای موفقیت تیمتان تلاش می کنید و در زمین مسابقه، رفاقت ها از بین می رود. بیلبائو کار را برای ما بسیار دشوار کرد و برای این تیم در طول فصل بهترین ها را آرزو می کنم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها