کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ورود سرمربی نیمار و مسی و امباپه به آسیا

1 آبان 1402 ساعت 12:53


گروه ورزشی:الدحیل امشب برای بازی مقابل النصر در دور سوم لیگ قهرمانان آسیا در چارچوب رقابت‌های گروه پنجم آخرین تمرین خود در ورزشگاه اول پارک ریاض را برگزار می‌کند.به گزارش "ورزش سه" بازی مقابل النصر برای الدحیل بسیار مهم است، چرا که پیروزی در این مسابقه، این تیم را به فضای رقابت برای صعود از گروه بازمی‌گرداند. از این رو الدحیل در این تقابل با تمام قوا می‌جنگد و به آخرین شانس‌های خود چنگ می‌زند.

الدحیل با یک امتیاز از دو مسابقه در رده سوم این گروه سخت قرار دارد و النصر با 6 امتیاز صدرنشین است. پرسپولیس با 3 امتیاز در رده دوم و استقلال تاجیکستان با یک امتیاز در رده چهارم و آخر قرار گرفتند.الدحیل بعدازظهر دیروز تمرین اصلی خود را در ورزشگاه خانگی خود مستقیماً قبل از عزیمت به ریاض انجام داد. این تمرین یک فرصت بود تا کادر فنی دحیل به رهبری کریستوف گالتیه، سرمربی فرانسوی جدید، آخرین تمهیدات خود را در مورد ترکیب و نحوه بازی مقابل النصر به کار گیرند که شامل گروهی از ستاره‌های بین المللی به رهبری کریستیانو رونالدو و سادیو مانه است.

از سوی دیگر الدحیل نیز نام‌های مهم زیادی در تیم خود دارد که در رأس آنها فیلیپ کوتینیوی برزیلی و مایکل اولونگای کنیایی نقش‌آفرینی خواهند کرد.امروز جلسه هماهنگی این دیدار با حضور مسئولان دو تیم، کادر داوری و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و نشست خبری مربیان هم امشب برگزار خواهد شد.

در عین حال گالتیه لیستی را که برای این مسابقه حساس انتخاب کرده اعلام کرد. الدحیل برای شرکت در این مسابقه در ترکیب خود مثلث دروازه‌بانی محمد سعید، شهاب اللیثی و صلاح زکریا را به همراه دارد. بقیه بازیکنان هم عبارتند از: ابراهیم قدیر، فارس سعید، عاصیم مادیبو، محمد مونتاری، جاسم المحیری، کیم مون هوان، روبن سمدو، کریم بوضیاف، مایکل اولونگا، عبدالعزیز محمد، عبدالرحمن فهمی، سلطان البریک، اسحاق الحاجی، لطفی ماجر، محمد موسی، محمد النعیمی، یوسف ایمن، خالد محمد صالح، محمد اسماعیل، فیلیپ کوتینیو و معز علی.


کد مطلب: 435283

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/435283/ورود-سرمربی-نیمار-مسی-امباپه-آسیا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir