کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادامه دشمنی: همه بله گفتند غیر از رئال

2 آبان 1402 ساعت 12:45


گروه ورزشی:رئال مادرید همچنان تنها باشگاه حرفه ای اسپانیاست که با تمام طرح های لالیگا مخالفت می کند. به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تنها باشگاهی از 42 باشگاه دسته اول و دوم فوتبال اسپانیا بود که با بودجه کارفرمای خود یعنی اتحادیه لالیگا مخالفت کرد. حتی بارسلونا نیز بالاخره تسلیم لالیگا شد و به نظر می رسید روابطش را بهبود داده است.

بودجه در مجمعی که دیروز دوشنبه در دفتر اصلی لالیگا برگزار شد، به تصویب رسید. از رئال، خوزه آنخل سانچز (مدیر اجرایی) به عنوان نماینده حضور داشت، و در سخنرانی خود در مجمع به وضوح از امتناع باشگاه رئال از پذیرش بودجه لالیگا حرف زد.

به این ترتیب، رئال یک بار دیگر مخالفت خود با خاویر تباس، رئیس لالیگا، که با او اختلافات وحشتناکی دارد را حفظ کرد. تباس و فلورنتینو پرز، سال هاست هیچ رابطه ای ندارند و حرف نمی زنند. رئال مادرید دو ماه پیش نیز تنها باشگاهی بود که حاضر نشد به طرح های ابداعی لالیگا برای فصل جدید پاسخ مثبت بدهد. یکی از این طرح ها حضور دوربین های شبکه پخش کننده بازی های لالیگا قبل و بین دو نیمه در رختکن بود. رئال مادرید دو سال پیش نیز حاضر نشد قرارداد همکاری لالیگا با یک اسپانسر مالی را امضا کند و به آن پاسخ رد داد.


کد مطلب: 435504

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/435504/ادامه-دشمنی-همه-بله-گفتند-غیر-رئال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir