کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اصرار ژاوی: این ستاره باید به رئال برسد

2 آبان 1402 ساعت 13:00


گروه ورزشی:ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، تاکید عجیبی روی استفاده از روبرت لواندوفسکی در دیدار برابر رئال مادرید دارد.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه هفته آینده در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل لالیگا باید در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی رئال مادرید به میدان برود. 

آنها با پیروزی در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو و به لطف تساوی این هفته رئال مقابل سویا توانستند به فاصله یک امتیازی این تیم در صدر جدول لالیگا برسند و سه امتیاز بازی پیش رو می‌تواند نقش مهمی در تعیین صدرنشین این مسابقات ایفا کند. ژاوی در حالی باید تیمش را برای این بازی آماده کند که با مصدومان بسیاری روبرو است که هنوز شرایط‌شان برای قرار گرفتن در ترکیب بارسا در دیدار برابر رئال مادرید مشخص نیست و این کار را برای او سخت کرده است. 

با این حال، موندو دیپورتیوو از اصرار و علاقه سرمربی بارسا به استفاده از لواندوفسکی در این بازی خبر داده است. پیش از این گفته شده بود که این بازیکن می‌تواند به موقع برای این بازی آماده شود و روند درمانش را طی کند. 

اما او هنوز به شرایطی نرسیده که بتواند در تمرینات تیمی حضور پیدا کند و تا روز گذشته همچنان مشغول تمرینات انفرادی برای رسیدن به شرایط بازی بوده است اما حتی این موضوع هم ژاوی را متقاعد نکرده است و او قصد دارد نام لوا را برای بازی برابر رئال در فهرست این تیم قرار دهد تا در صورت نیاز بتواند او را به میدان بفرستد. 


کد مطلب: 435519

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/435519/اصرار-ژاوی-این-ستاره-باید-رئال-برسد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir