به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۳۵۵۲۹

تاریخ‌سازی پوستکوگلو: چه کسی فکرش را می‌کرد

تاریخ‌سازی پوستکوگلو: چه کسی فکرش را می‌کرد
گروه ورزشی:مربی استرالیایی تاتنهام پس از پیروزی دیروز تیمش برابر فولام رکورد جدیدی در لیگ برتر انگلیس ثبت کرد.به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام به لطف پیروزی 2-0 مقابل فولام در لیگ انگلیس دوباره به صدر جدول رسید و آنگه پوستکوگلو، سرمربی جدید اسپرز، رکوردی را در تاریخ لیگ برتر شکست: او اولین مربی در لیگ برتر است که در اولین فصل حضورش، بیشترین امتیاز را پس از 9 هفته اول به دست آورده (23 امتیاز) و مهمتر از همه اینکه تیمش در صدر نیز قرار دارد. تاتنهام با این مربی فقط چهار امتیاز از دست داده است.

پوستکوگلو که در تلاش است شور و شوق قهرمانی را پس از سال ها به هواداران تاتنهام بازگرداند، با پشت سر گذاشتن 22 امتیاز کسب شده در 9 بازی توسط گاس هیدینک (که با چلسی در فصل 09-2008 به آنها دست یافت) و مایک واکر (با نوریچ در سال های 1992-1993) رکورددار شد.
این مربی متولد یونان و بزرگ شده در استرالیا در 6 ژوئن به عنوان مربی تاتنهام منصوب شد و قراردادش چهار ساله است. او تیمی را تحویل گرفت که در فصل گذشته نتوانست به فوتبال اروپا راه پیدا کند (در رتبه هشتم قرار گرفت). تاتنهام از فصل 08-2007 که فاتح جام اتحادیه شد، دیگر هیچ عنوان قهرمانی نداشته است.

تاتنهام در کنار آرسنال میکل آرتتا تنها تیمی است که در لیگ برتر فعلی بدون شکست باقی مانده و با 2 امتیاز بیشتر از قهرمان، منچسترسیتی پپ گواردیولا و نایب قهرمان یعنی توپچی ها،  پیشتاز است.اسپرز تاکنون منچستریونایتد (2-0)، بورنموث (0-2)، برنلی (2-5)، شفیلد یونایتد (2-1)، لیورپول (2-1)، لوتون (0-1) و فولام (2-0) را شکست داده است. آنها برابر برنتفورد (2-2) و آرسنال (2-2) نیز به تساوی دست یافته اند. پوستکوگلو چند سال مربی تیم ملی استرالیا بود و مقطعی روی نیمکت سلتیک و یوکوهاما مارینوس نیز حضور داشت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها