کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پشیمانی ستاره محبوب: نمی‌خواهم تمدید کنم!

3 آبان 1402 ساعت 13:22


گروه ورزشی:به نظر نمی‌رسد که آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، دیگر تصمیمی برای تمدید قراردادش با این باشگاه داشته باشد.به گزارش "ورزش سه"، شایعات درباره علاقه رئال مادرید به دیویس از چند ماه قبل به گوش می‌رسید و حالا این موضوع بیشتر از هر زمان دیگری جدی به نظر می‌رسد. 

پیش از این گفته شده بود که این بازیکن تقریبا هر روز با داوید آلابا در تماس است و با او درباره شرایط رئال مادرید و رختکن این تیم صحبت کرده است. مدیر برنامه او هم این شایعات را تایید کرد که باعث ناراحتی و عصبانیت مدیران بایرن مونیخ شد. مدیر برنامه این ستاره کانادایی مذاکراتی را با حسن صالح حمیدزیچ در زمانی که او مدیر ورزشی این باشگاه بود انجام داده و برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بود اما روزنامه ورزشی بیلد خبر داده که حالا اطرافیان او از این توافق چندان راضی نیستند و قصد دارند شرایط را بار دیگر بررسی کنند. 

مدیر برنامه دیویس از این موضوع بسیار ناراحت است که بایرن هیچ تلاشی برای ادامه دادن مذاکرات انجام داد و به همین دلیل به صورت علنی درباره ارتباط موکلش با رئال مادرید صحبت کرد تا از این طریق سیگنالی برای آنها ارسال کرده باشد. 

یکی از نکات مهم مدنظر در این مذاکرات این است که دستمزد او در حال حاضر هفت میلیون یورو است اما سایر بازیکنان که شرایطی مشابه او دارند تقریبا دو برابر دریافت می‌کنند و در صورتی که این باشگاه حاضر به پرداخت چنین مبلغی نباشد، مدیر برنامه دیویس هم مذاکرات را ادامه نخواهد داد. 


کد مطلب: 435765

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/435765/پشیمانی-ستاره-محبوب-نمی-خواهم-تمدید-کنم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir