کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رد شایعات: ستاره رئال می‌ماند و جایی نمی‌رود

5 آبان 1402 ساعت 13:23


گروه ورزشی:لوکا مودریچ تا پایان این فصل در رئال مادرید خواهد ماند و تصمیمی برای ترک این باشگاه ندارد.به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ، ستاره کروات باشگاه رئال مادرید، در این فصل به طور قابل توجهی نیمکت‌نشین شده و فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورده است.

کارلو آنچلوتی چندین بار اشاره کرد که می‌داند مودریچ دوست دارد بازی کند، اما شرایط تیم به این گونه پیش رفته و البته که ممکن است او دوباره به ترکیب برگردد. کارلتو همچنین به تاثیر مودریچ در رختکن اشاره کرد و از او به عنوان بازیکنی تاثیر‌گذار و باتجربه که می‌تواند به جوانان و استعدادهای تیم کمک زیادی کند نام برد.مودریچ اما از این وضعیت راضی نبود. او بارها نارضایتی‌اش از شرایط موجود را به طرق مختلف اعلام کرد و در مصاحبه‌ای نیز گفت که دوست دارد بیشتر بازی کند، زیرا برخلاف سنش بدن بسیار آماده‌ای دارد و حتی می‌تواند سه بار در هفته نیز بازی کند و مشکلی ندارد.

در پی این اتفاق، خبرهایی نیز منتشر شد که مودریچ قصد دارد رئال را در ژانویه ترک کند و به باشگاهی دیگر بپیوندد. برخی از رسانه‌ها نیز ادعا کردند مودریچ از رد پیشنهادات خود در تابستان، به خصوص پیشنهاد تیم‌های عربی پشیمان است.

اما به تازگی با فروکش کردن حواشی مربوط به مودریچ، خبر جدیدی از وضعیت او انتشار پیدا کرده است.در این خبر آمده که او نسبت به هفته‌های قبل آرام‌تر است، این بازیکن در ماه‌های سپتامبر و اکتبر روزهای سختی را پشت سر گذاشت. او انتظار نداشت اینقدر ناگهانی به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شود، اما اکنون بهتر با آن کنار می‌آید. او قبل از فیفا دی با آنچلوتی و مربیان رئال صحبت کرد و آنها همه چیز را برای او توضیح دادند. او همچنان دوست دارد فصل را در رئال مادرید تمام کند، به همین دلیل ماند و صدها میلیون یورو از عربستان را رد کرد.


کد مطلب: 436105

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/436105/رد-شایعات-ستاره-رئال-می-ماند-جایی-نمی-رود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir