به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۳۶۱۰۸

پوستکوگلو:می‌خواهم درجزیره‌ای فقط فوتبال ببینم

پوستکوگلو:می‌خواهم درجزیره‌ای فقط فوتبال ببینم
گروه ورزشی:آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، در آستانه دیدار برابر کریستال پالاس، از روی هاجسون تحسین کرد و وضعیت خودش در ۷۶ سالگی را توصیف کرد.به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو که در تابستان امسال به لیگ برتر آمد، یکی از بهترین شروع‌های تاتنهام در لیگ را ثبت کرده است و در صدر جدول قرار دارد. رسانه‌ها و هواداران دلیل این عملکرد بی‌نقص را سرمربی استرالیایی ۵۸ ساله می‌دانند و او را در کنار پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و میکل آرتتا، به عنوان بهترین سرمربیان لیگ برتر قرار می‌دهند.

با این حال خود آنگه سرمربی دیگری را تحسین می‌کند و دوران مربیگری او را شگفت‌انگیز می‌داند: روی هاجسون، سرمربی ۷۶ ساله کریستال پالاس.«روی یک دوران فوق‌العاده در فوتبال داشته است. او همه کار کرده و همه جا بوده است. به عنوان یک مربی، بدیهی است که بخواهید جام‌های زیادی به دست بیاورید، اما این تجربیات است که کار شما را معنادار می‌کند.

اگر به روی نگاه کنید، او در اینجا، خارج از کشور، باشگاه‌های بزرگ، باشگاه‌های کوچک، برای کسب جام جنگیده، برای بقا در لیگ جنگیده، مربی تیم‌های ملی بوده و... او دورانی باورنکردنی داشته است و برای همه ما، او کسی است که باید تحسینش کنیم.او هر زمان از فوتبال خداحافظی کند به گذشته‌اش نگاه می‌کند و مطمئنا راضی است که تجربه کاملی داشته است.»

پوستکوگلو در آخر درباره وضعیت خودش در ۷۶ سالگی و اینکه آیا مانند هاجسون در آن سن مربیگری را ادامه می‌دهد، گفت: «من در ۷۶ سالگی در یک جزیره یونانی دراز کشیده‌ام و فوتبال می‌بینم. شاید هم تبدیل به کارشناس فوتبال شوم. برنامه من ادامه فوتبال تا آن سن نیست ولی این زندگی است و چیزی مشخص نیست.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها