کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وقتی به رئال گل می‌زنید، باید نگران باشید!

7 آبان 1402 ساعت 13:16


گروه ورزشی:رئال مادرید بازی باخته برابر بارسلونا را به پیروزی تبدیل کرد تا بار دیگر نشان دهد که هیچ تیمی در بازگشت به بازی به گرد پای آنها نخواهد رسید.به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که به زودی کمیته‌های مختلفی تشکیل خواهد شد تا تغییراتی در فرهنگ لغات صورت بگیرد و نام رئال مادرید مقابل فعل و اسم «بازگشت» به عنوان تعریفی دقیق و جامع اضافه شود. 

وقتی که عبارت «بازگشت» یا همان کامبک به زبان انگلیسی را در فرهنگ لغات جستجو کنید با چنین تعریفی روبرو خواهید شد: غلبه بر نتیجه یا موقعیتی خاص و تغییر آن به سود خودتان. عبارتی که می‌توان گفت در تمام طول تاریخ رئال مادرید به خوبی از سوی این تیم به نمایش گذاشته شده است. بازی روز گذشته رئال مادرید برابر بارسلونا هم حالا به این فهرست بلند بالا و جذاب اضافه شده است. شاگردان کارلو آنچلوتی نمایشی درخشان در نیمه دوم داشتند و توانستند تمامی معادلات را به هم بزنند و یک پیروزی غیرممکن را مقابل چشمان ناباور هواداران بارسا به دست بیاورند.

این تیم بازی را بار دیگر بد شروع کرد، اتفاقی که در طول این فصل برای اولین بار نبود که رخ می‌داد. آنها تنها پس از شش دقیقه گل اول را با بهم‌ریختگی و آشفتگی عجیب خط دفاعی و اشتباهات عجیب بازیکنان تراز اول دریافت کردند. رئال مادرید در یازده دیداری که در رقابت‌های لالیگا انجام داده تا به حال هشت گل دریافت کرده و نکته عجیب اینجاست که نیمی از این گل‌ها پیش از آن که حتی 10 دقیقه از شروع بازی گذشته باشد به ثمر رسیده‌اند. این مشکلی است که مربی ایتالیایی این تیم مدتی است با آن درگیر است اما هنوز راه حلی برای از میان برداشتنش پیدا نکرده است. 

کاری که روز گذشته ایلکای گوندوگان موفق به انجامش شد، پیش از این در بازی برابر آلمریا، رئال سوسیداد و اتلتیکو مادرید هم دیده شده و رئال را به دردسر جدی انداخته بود. با این وجود، تنها باری که رئال نتوانست واکنش درستی به این ضربه سنگین نشان بدهد در دربی مادرید بود. دو گل از جود بلینگام کافی بود که آنها در بازی برابر آلمریا به پیروزی برسند. فدریکو والورده و خوسلو هم در بازی برابر رئال سوسیداد این تیم را از شکست نجات دادند. 

نباید بازی حساس برابر ناپولی در لیگ قهرمانان را هم فراموش کرد که رئال در دقیقه 19 گلی دریافت کرد اما در نهایت 1-2 پیش افتاد و در پایان 90 دقیقه با نتیجه 2-3 برابر مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا به پیروزی رسید. 
به نظر می‌رسد که رئال مادرید هرگز خسته نمی‌شود، هرگز دست از تلاش نمی‌کشد و تا لحظه آخر برای پیروزی و غلبه بر حریف تلاش می‌کند. این ویژگی حالا تبدیل به برگ برنده آنها شده و هر تیمی که از آنها پیش می‌افتد هم با تمام وجود باید نگران باشد. 


کد مطلب: 436528

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/436528/وقتی-رئال-گل-می-زنید-باید-نگران-باشید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir