کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام ستاره بارسا: فصل هنوز تمام نشده است

7 آبان 1402 ساعت 13:17


گروه ورزشی:گاوی، ستاره بارسلونا، با وجود شکست روز گذشته برابر رئال مادرید به ادامه فصل بسیار امیدوار است.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا و در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان رئال مادرید بود که با نتیجه 1-2 بازی را به این تیم واگذار کرد. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که بازیکنان بارسلونا موفق شدند خیلی زود و با درخشش ایلکای گوندوگان به گل اول دست پیدا کنند و در ادامه هم چند فرصت برای گلزنی داشتند که با بی‌دقتی یا عملکرد خوب کپا آریسابالاگا ناکام ماندند. این شکست باعث شد که اختلاف امتیاز آنها با رئال مادرید در صدر جدول به چهار برسد و اتفاقی ناامیدکننده برای بسیاری از بازیکنان و هواداران این تیم بود که انتظار پیروزی برابر حریف قدیمی را در خانه داشتند.

با این حال، به نظر می‌رسد که گاوی چندان از این وضعیت ناراحت و ناامید نیست و می‌خواهد با قدرت و جدیت در ادامه مسیر با بارسلونا پیش برود و امید زیادی به آینده و لغزش حریفان دارد. این ستاره جوان بارسلونا پس از پایان بازی روز گذشته با انتشار تصویری از خودش در صفحه اینستاگرامش نوشت:« هنوز مدت زمان زیادی از این فصل باقی مانده است. ما به این مسیر ادامه خواهیم داد.»رئال مادرید در حال حاضر با 28 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، خیرونا با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است و بارسلونا با 24 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است. 


کد مطلب: 436529

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/436529/پیام-ستاره-بارسا-فصل-هنوز-تمام-نشده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir