کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فداکاری کاپیتان جوان: بازی با درد و مصدومیت

7 آبان 1402 ساعت 13:19


گروه ورزشی:میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، فاش کرد که مارتین اودگارد چند هفته را با درد و مصدومیت بازی کرده است.به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلد یونایتد رفت و موفق شد این تیم را با پنج گل از سر راه بردارد. 

غیبت اودگارد موضوعی بود که توجه بسیاری از رسانه‌ها و هواداران این تیم را به خود جلب کرد، خصوصا که آرتتا در دیدارهای اخیر، این بازیکن را بار‌ها از زمین بازی بیرون کشیده بود و حالا سرمربی آرسنال دلیل این موضوع را در گفتگو با خبرنگاران مطرح کرد. آرتتا در پاسخ به سوالی درباره این ستاره نروژی گفت:« مشخصا ما در شرایطی هستیم که همه در سه هفته اخیر فرصت بازی داشته‌اند و بعضی از بازیکنان دقایق بسیار زیادی را در زمین حضور پیدا کرده‌اند که برای کمک به تیم بوده است.

مارتین در تمام طول این مدت احساس درد کمی داشت و در بازی‌هایی که به میدان می‌رفت چندان راحت نبود. بنابراین ما تصمیم گرفتیم از دیگر بازیکنانی که کیفیت بالایی دارند و ما اعتماد زیادی به آنها داریم استفاده کنیم و باور داریم که انجام این کار کاملا درست بوده است.»

او درباره شرایط این بازیکن اضافه کرد:« فکر می‌کنم او در چند هفته اخیر از بازی‌ها لذت برده است. او در هر بازی به میدان رفته و با این که شرایط سختی داشته و عدم صعود به یورو با تیم ملی کشورش اتفاق تلخی برایش بوده اما می‌داند که فوتبال همین است. اودگارد بازیکن بزرگ و مهمی برای ما است.»


کد مطلب: 436530

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/436530/فداکاری-کاپیتان-جوان-بازی-درد-مصدومیت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir