به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۳۶۵۳۱

جایزه پسر طلایی به فوق ستاره رئال رسید

جایزه پسر طلایی به فوق ستاره رئال رسید
گروه ورزشی:گفته می‌شود جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، موفق شده جایزه پسر طلایی 2023 را از آن خود کند.
به گزارش "ورزش سه"، درخشش بلینگام در ترکیب رئال مادرید پس از پیوستنش به این باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال تحسین بسیاری را برای او به همراه داشته است. 

این بازیکن روز گذشته هم بار دیگر ناجی تیمش در دیدار حساس و تماشایی برابر بارسلونا شد و توانست در اولین دیداری که به صورت رسمی با پیراهن رئال مقابل این تیم به میدان رفته بود هر دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و سه امتیاز را برای آنها به ارمغان بیاورد. او از ابتدای فصل جاری تا به حال آماری خیره‌کننده از خودش به جای گذاشته که شاید کمتر کسی این انتظار را داشت و حالا در آستانه کسب یک جایزه ارزشمند قرار گرفته است.

روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که جایزه پسر طلایی 2023 به بلینگام رسیده و او از سوی داوران برای دریافت این جایزه مهم و جذاب انتخاب شده تا پاداش تلاش‌ها و عملکرد خوبش در یک سال اخیر را گرفته باشد.به گفته مارکا، این ستاره انگلیسی توانسته اکثر رای‌ها را در انتخاب برنده این جایزه به خودش اختصاص دهد و داوران هیچ تردیدی در این باره که چه کسی باید برنده جایزه پسر طلایی باشد نداشته‌اند. به این ترتیب، بلینگام خیلی زود و در طول چند روز آینده به عنوان برنده رسمی جایزه پسر طلایی 2023 معرفی خواهد شد و جایزه‌اش را دریافت خواهد کرد تا نشان دهد که روزهای درخشانی را در پیش دارد. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها