کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مصدومیت شوامنی ستاره رئال را خوشحال کرد!

8 آبان 1402 ساعت 13:29


گروه ورزشی:کارلو آنچلوتی پس از مصدومیت اورلین شوامنی، در هفته‌های آینده مجبور خواهد شد ترکیب خط هافبک رئال مادرید را تغییر دهد.به گزارش "ورزش سه"، شوامنی، ملی‌پوش فرانسوی رئال مادرید، در جریان پیروزی ۲-۱ این تیم در ال‌کلاسیکو از ناحیه پای چپ آسیب دید اما به طور کامل بازی کرد و تعویض نشد.

زنگ خطر مصدومیت او بلافاصله پس از مسابقه با اعلام اینکه این هافبک در بازگشت به مادرید تحت آزمایشات پزشکی قرار خواهد گرفت، به صدا درآمد.رئال مادرید پس ا‌ز انجام آزمایشات، اعلام کرد که این بازیکن از ناحیه استخوان متاتارس دوم انگشت پای چپش دچار شکستگی شده و تا پایان سال ۲۰۲۳، قادر به همراهی تیم نخواهد بود.

این یک خبر تلخ و ناگوار برای هر دو طرف بود. زیرا شوامنی فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده و توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کرده بود.شوامنی اولین گزینه آنچلوتی برای بازی در خط هافبک در کنار دیگر بازیکنان بود. با این حال، طبق ادعای موندو دپورتیوو با توجه به اینکه او احتمالاً دو ماه از میادین دور خواهد بود، مودریچ می‌تواند دقایق قابل توجهی را به دست بیاورد و حتی به ترکیب اصلی رئال نیز برگردد.

کارلتو قصد دارد جای خالی شوامنی را با ترکیب کاماوینگا و مودریچ پر کند تا جای خالی این بازیکن احساس نشود.مودریچ پیش‌تر به صورت واضح ناامیدی خود را به دلیل دقایق کم بازی و نیمکت‌نشینی اعلام کرده بود و حالا با این شرایط، می‌تواند به یک مهره کلیدی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.


کد مطلب: 436719

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/436719/مصدومیت-شوامنی-ستاره-رئال-خوشحال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir