به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۳۶۷۲۰

هشدار رییس به آنچلوتی: این ستاره را هدر نده!

هشدار رییس به آنچلوتی: این ستاره را هدر نده!
گروه ورزشی:فلورنتیو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، از تصمیم کارلو آنچلوتی برای استفاده از ادواردو کاماوینگا در خط دفاعی راضی نیست.به گزارش "ورزش سه"، کاماوینگا از زمان حضورش در رئال مادرید خیلی زود توانست خودش را به ترکیب این تیم تحمیل کند و استعدادهایش را در سانتیاگو برنابئو به نمایش بگذارد. 

یکی از ویژگی‌های خوب این بازیکن این است که توانایی بازی در بسیاری از پست‌ها که حتی پست تخصصی او نیست را هم دارد و این موضوع در طول دو فصل اخیر بارها و بارها به کمک آنچلوتی آمده است. این ستاره فرانسوی در زمان مصدومیت دیگر بازیکنان این تیم خصوصا در خط دفاعی به کمک رئال مادرید آمده و عملکرد قابل قبولی هم در پست دفاع کناری به نمایش گذاشته اما بازی در این پست برای خودش هم خیلی خوشایند نیست و ترجیح می‌دهد در خط میانی حضور داشته باشد.

حالا نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده که پرز هم نظری مشابه کاماوینگا دارد و درباره این موضوع به آنچلوتی هم هشدار داده است که بهتر است از او در خط میانی تیمش استفاده کند. مصدومیت اورلین شوامنی و شکستگی پای او باعث شده که این بازیکن توانایی حضور در میدان حداقل تا دو ماه آینده را نداشته باشد و خواسته پرز از آنچلوتی این است که از کاماوینگا به جای او در خط میانی استفاده کند و دیگر او را در پست غیر تخصصی‌اش به کار نگیرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها