به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۳۶۹۵۴

هشدار به ستاره لیورپول: شاید تو را هم بدزدند!

هشدار به ستاره لیورپول: شاید تو را هم بدزدند!
گروه ورزشی:پلیس کلمبیا به لوئیس دیاز، ستاره لیورپول، هشدار داد که برای کمک به یافتن پدرش به این کشور برنگردد چون خطر او را هم تهدید می‌کند.به گزارش "ورزش سه"، پدر و مادر دیاز دو روز قبل توسط آدم‌رباها در کلمبیا دزدیده شدند و با این که عملیات پلیس برای نجات مادرش موفقیت‌آمیز بود اما هنوز خبری از پدرش نیست. 

نیروهای پلیس و ارتش کلمبیا جستجوی ویژه‌ای را برای یافتن او آغاز کرده و حتی جایزه 200 میلیون پزو برای هر کسی که در یافتن محل دقیق اختفای او کمک کند تعیین کرده‌اند اما این تلاش‌ها تا به حال هیچ نتیجه‌ای را به همراه نداشته است. 

پیش از این گفته شده بود که شاید حتی پدر این بازیکن کلمبیایی از این کشور خارج شده و توسط آدم رباها که احتمالا به دنبال باج گرفتن از او هستند به کشوری مانند ونزوئلا منتقل شده باشد اما این نظریه هم از سوی مقامات پلیس این کشور به صورت رسمی تایید نشده است. 

دیاز که به شدت نگران وضعیت پدرش است تصمیم داشت که برای پیگیری این وضعیت و همچنین ملاقات با مادرش راهی کلمبیا شود اما به او هشدار داده شده است که این کار را انجام ندهد و همچنان در انگلیس بماند. 

این نگرانی وجود دارد که حضور او در این کشور مشکلات امنیتی بیشتری را برایش ایجاد کند و شاید حتی خطری مشابه او را هم تهدید کند و به همین دلیل از او خواسته شده که از راه دور پیگیر این وضعیت باشد و تا پیدا شدن آدم رباها و پدرش صبر کند. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها