کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینجا باید پر از بازیکنان بارسا باشد نه سیتی

9 آبان 1402 ساعت 13:59


گروه ورزشی:ایلکای گوندوگان امیدوار است سال بعد بر خلاف امسال نماینده‌های بیشتری از بارسلونا در مراسم توپ طلا حاضر باشند.به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان یکی از حاضران در مراسم شب گذشته توپ طلای فرانس فوتبال بود. ستاره آلمانی بارسا به خاطر فصل درخشانش با منچسترسیتی در این مراسم حضور داشت و در مصاحبه خود نیز به این قضیه اشاره کرد.

ستاره‌های زیادی از سیتی در مراسم بودند اما تقریبا خبری از ستاره‌های بارسا (غیر از تراشتگن و بالده) نبود که نشان می‌داد بارسا فصل خوبی در سطح بین المللی نداشت. در عوض سیتی با فتح لیگ قهرمانان و دو جام داخلی در انگلیس، بهترین تیم سال معرفی شد.

گوندوگان که به دلیل انتقاد از هم تیمی‌هایش پس از شکست در ال‌کلاسیکو به سوژه خبرها تبدیل شده و حتی گفته می‌شود برخی از بازیکنان بارسا به شدت از او دلخور شده اند، در پایان مراسم بار دیگر به نوعی به بارسا کنایه زد و گفت: «خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم در مراسم توپ طلا هستم. خیلی از دوستانم در سیتی را اینجا دوباره ملاقات کردم. فصل درخشانی داشتیم و به همین دلیل اینجا هستم.

خوشحالم سیتی را با قهرمانی چمپیونزلیگ ترک کردم ولی امیدوارم سال بعد در این مراسم تعداد بازیکنان بارسلونا بیشتر باشد و اطراف من را هم‌تیمی‌هایم در بارسا اشغال کنند.»گوندوگان ادامه داد: «چند ماه اخیر زندگی در بارسلونا برای خودم و خانواده‌ام خوب و راضی کننده بوده و به رویایم یعنی بازی برای بارسا رسیدم. امیدوارم فصل خوبی رقم بزنیم و سال بعد در مراسم توپ طلا بازیکنان بیشتری از بارسا ببینیم.»


کد مطلب: 436955

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/436955/اینجا-باید-پر-بازیکنان-بارسا-باشد-نه-سیتی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir