به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۳۷۱۶۴

سکوت ستاره لیورپول شکست: شمع روشن کنید

سکوت ستاره لیورپول شکست: شمع روشن کنید
گروه ورزشی:لوئیس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول، برای اولین بار پس از ربوده شدن پدر و مادرش به این اتفاق واکنش نشان داد.به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه بود که خبر ربوده شدن پدر و مادر دیاز در کلمبیا منتشر شد و او نتوانست به همین دلیل در جریان پیروزی 0-3 تیمش برابر ناتینگهام فارست در زمین حضور پیدا کند. 

هرچند عملیات پلیس این کشور باعث شد که مادر این بازیکن خیلی زود از این مهلکه خلاص شود و حالا آزاد است اما هیچ اثری از پدر او نیست و مشخص نیست که دقیقا چه اتفاقی برای او رخ داده است. پلیس و نیروهای ارتش کلمبیا به صورت جدی در حال جستجو برای پیدا کردن ردی از پدر ستاره این کشور هستند و گفته می‌شود شاید او از طریق مرز به صورت غیرقانونی به ونزوئلا منتقل شده باشد اما هنوز هیچ خبر رسمی‌ای در‌این‌باره منتشر نشده است. 

دیاز در طول این مدت به شدت شوکه و ناراحت بود و هیچ واکنشی به این اتفاقات نشان نداده بود اما ساعاتی پیش با انتشار تصویر در صفحه اینستاگرامش بالاخره سکوتش را شکست. در این پست که در استوری او منتشر شده از تمامی ساکنان شهر محل تولد دیاز خواسته شده که در مکان مشخصی حضور پیدا کنند و شمع‌هایشان را به نشانی از نور امید روشن کنند و همچنین از آدم‌ربایان خواسته شده که پدر او را در سریع‌ترین زمان ممکن آزاد کنند. 
پلیس اعلام کرده که چهار فرد مسلح در زمانی که پدر و مادر دیاز مشغول خرید بودند به آنها حمله کردند و این دو نفر را با موتور سیکلت ربودند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها