کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اخراج از گروه واتس‌اپ: تبعید کامل ستاره یاغی!

16 آبان 1402 ساعت 13:24


گروه ورزشی:جیدون سانچو، ستاره جنجالی منچستریونایتد، حتی از گروه واتس‌اپ بازیکنان این تیم هم بیرون شده است.به گزارش "ورزش سه"، سانچو به دلیل درگیری لفظی با اریک تن‌هاخ و این که حاضر نشد به صورت علنی از او به خاطر صحبت‌هایی که کرده بود عذرخواهی کند از تیم اول منچستریونایتد کنار گذاشته شد. او مدعی است که مجبور است به صورت انفرادی در آکادمی این باشگاه تمرین کند و اجازه استفاده از امکانات مختص به تیم اول و حتی سالن غذاخوری را ندارد و این تنبیهاتی است که از سوی مدیران این باشگاه برای او در نظر گرفته شده است. 

حالا روزنامه سان خبر داده که این بازیکن 23 ساله دیگر هیچ ارتباطی هم با هم تیمی‌ها و دیگر بازیکنان یونایتد ندارد و از گروهی در واتس‌اپ که تمامی آنها در آن عضو هستند کنار گذاشته شده است تا دیگر در جریان هیچ اتفاقی نباشد. تن‌هاخ و دیگر اعضای اصلی کادر فنی هم در این گروه حضور دارند و از آن برای انتقال اطلاعات کلیدی و نکات مهمی که بازیکنان باید از آن مطلع باشند استفاده می‌کنند و به همین دلیل لزومی به ادامه حضور او در آن ندیدند. 

پیش از این بسیاری از رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که احتمال دارد سانچو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی از جمع بازیکنان منچستریونایتد جدا شود و به باشگاهی دیگر بپیوندد تا فرصت بازی را پیدا کند. چند باشگاه عربستانی، بروسیا دورتموند و حتی بارسلونا و یوونتوس در بین باشگاه‌هایی هستند که نام‌شان به عنوان مقصد احتمالی او مطرح شده است.


کد مطلب: 437958

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/437958/اخراج-گروه-واتس-اپ-تبعید-کامل-ستاره-یاغی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir