به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۳۷۹۵۹

ژاوی تکلیف کانسلو را مشخص کرد

ژاوی تکلیف کانسلو را مشخص کرد
گروه ورزشی:ژاوی به شکل واضح توضیح داد که ژوائو کانسلو در بیشتر مواقع در پست طبیعی خودش یعنی مدافع راست بازی خواهد کرد.به گزارش "ورزش سه"، ژوائو کانسلو تبدیل به یکی از بازیکنان مهم و ثابت بارسلونا در فصل جاری شده است. ستاره همه کاره پرتغالی از سیتی قرضی برای بارسا بازی می‌کند و پس از نیمکت‌نشینی در بازی نخست مقابل اوساسونا، در دیگر بازی‌ها فیکس بوده و با احتساب بازی‌هایش برای تیم ملی پرتغال، در دو ماه اخیر او بی وقفه و خستگی ناپذیر در میدان بوده است.

کانسلو برای تقویت دفاع راست بارسا جذب شده ولی بر حسب نیاز او به عنوان وینگر نیز به میدان رفته است. برای مثال در دو بازی اخیر برابر رئال مادرید و سوسیداد، او یک خط جلوتر بازی کرد و جواب هم نداد.دیروز یکی از سوالات خبرنگاران از ژاوی در مورد پست کانسلو بود و او پاسخ داد: «کانسلو در 80 درصد بازی‌های ما مدافع بوده است و هم می‌تواند در سمت راست بازی کند و هم در سمت چپ.

در دو بازی اخیر می‌خواستیم کمی دفاعی‌تر بازی کنیم و سه مدافع مرکزی داشتیم. به همین دلیل او کمی جلوتر بازی کرد ولی وقتی به سیستم 3-3-4 برگردیم که در اسرع وقت خواهد بود، او نیز دفاع راست خواهد شد. بدون شک کانسلو در جایی بازی خواهد کرد که راحت‌تر باشد و در بیشتر مواقع نیز چنین خواهد بود.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها