به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۳۷۹۶۱

امباپه گفت هر کاری می‌کنم از بایرن جدا شوی!

امباپه گفت هر کاری می‌کنم از بایرن جدا شوی!
گروه ورزشی:لوکاس هرناندز فاش کرد که کلیان امباپه در انتقال جنجالی‌اش از بایرن به پی اس جی نقش مهمی ایفا کرد.به گزارش "ورزش سه"، لوکاس هرناندز در تابستان امسال و به فاصله یک سال تا پایان قراردادش با بایرن تصمیم به جدایی و انتقال به پی اس جی گرفت. او در مقطعی گران‌ترین بازیکن تاریخ بایرن بود و باشگاه مونیخی برای خرید او از اتلتیکو بیش از 80 میلیون یورو هزینه کرده بود ولی لوکاس به دلیل مصدومیت‌های متعدد نتوانست ثابت کند ارزش این هزینه بالا را داشته است.انتقال او به بایرن نیز بازخوردهایی بسیار منفی در میان هواداران و نیز مسئولان بایرن داشت. 

لوکاس در مصاحبه جدید خود با لوپاریزین در مورد انتقال 50 میلیون یورویی‌اش به پی اس جی گفت: «پروژه پی اس جی برایم جذاب بود. این پروژه‌ای بلندمدت است و اینجا انگیزه بالایی برای ساختن یک تیم بزرگ و متحد می‌بینم. تیم متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانانی است که تشنه یادگیری هستند. به همین دلیل پاریس را انتخاب کردم. باشگاهی که اهدافی بلندپروازانه دارد. یادم نمی‌رود با وجود یک مصدومیت بد، پی اس جی هرگز در جذب من تردید نکرد. این برایم ارزش زیادی داشت.»

لوکاس از نقش امباپه در انتقالش نیز خبر داد: «بله، من و کیلیان دوستانی صمیمی هستیم و همیشه در ارتباط بودیم. او وقتی مصدوم بودم، بارها زنگ می‌زد و جویای حالم می‌شد. یک روز از من پرسید، نظرت در مورد پیوستن به پی اس جی چیست و من استقبال کردم. او به من گفت هر کاری خواهم کرد تا این انتقالش انجام شود و اینکه تو کاملا متقاعد شوی جدایی از بایرن تصمیم درستی خواهد بود. در واقع او نقش کلیدی در انتقالم به پی اس جی داشت.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها