کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به خاطر این تیم، دخیا به یونایتد نه می‌گوید

19 آبان 1402 ساعت 13:13


گروه ورزشی:داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی، در ادامه تلاش‌هایش برای پیدا کردن تیم، در حال مذاکره با رئال بتیس است.به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، ۵ ماه پس از جدایی از شیاطین سرخ، همچنان بازیکن آزاد است، طبق خبرهای اخیر او ممکن است در پنجره آینده به اسپانیا برود.

طبق گزارش‌ها، رئال بتیس مذاکرات اولیه‌ بر سر جذب دخیا را آغاز کرده است و خود این دروازه‌بان نیز مایل به مذاکره است. بتیس از تجربه ایسکو راضی است و می‌خواهد این کار را برای پست دروازه‌بان هم انجام دهد.آنها معتقدند دخیا می‌تواند به دروازه‌بانی مورد اعتماد در بتیس تبدیل شود و خیال آنان را از دروازه راحت کند‌.

البته مدیران بتیس معتقدند که تامین حقوق بالای این دروازه‌بان مستلزم فروش بازیکن است. آنها قصد دارند روی سیلوا، هافبک پرتغالی‌شان را برای این کار بفروشند.بنفیکا، آژاکس و اتلتیکو مادرید همگی در تابستان گذشته خواهان جذب این بازیکن ۲۹ ساله پرتغالی بودند اما پیشنهادی که باب میل باشد را ارائه ندادند و او در تیم ماندنی شد.

اگر قرار است انتقال دخیا اتفاق بیفتد، ابتدا سیلوا باید با شرایطی سودمند برای بتیس فروخته شود. دو سال و نیم از قرارداد این بازیکن با بتیس باقی مانده است.در روزهای اخیر و پس از نمایش‌های ضعیف آندره اونانا، برخی از هواداران منچستر یونایتد خواهان برگرداندن داوید دخیا به این باشگاه شده بودند و حالا با این خبر به‌نظر می‌رسد دخیا تمایل دارد به‌طور کامل از انگلیس فاصله بگیرد و قبول کردن پیشنهاد بتیس را به بازگشت به یونایتد ترجیح می‌دهد.


کد مطلب: 438488

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/438488/خاطر-این-تیم-دخیا-یونایتد-نه-می-گوید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir