به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۳۸۸۴۱

بازگشت «انتقام‌گیران» به پرده سینما

بازگشت «انتقام‌گیران» به پرده سینما
گروه فرهنگی:شرکت مارول با همکاری کمپانی والت دیزنی قصد دارد قسمت تازه ای از «آونجرز/ انقام‌گیران» را تولید کند.به گزارش صبا، شرکت مارول با همکاری کمپانی والت دیزنی قصد دارد قسمت تازه ای از «آونجرز/ انقام‌گیران» را تولید کند. دلیل اصلی الن امر بازگرداندن شکوه تهیه‌کنندگانش به دوران خوش جدول گیشه نمایش است.

مارول و والت دیزنی اخیرا شاهد شکست پی در پی چند اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استرپی خود بوده‌اند. ظاهرا تولید قسمت دیگری از «آونجرز»، احیای قدرت ابرقهرمانانه این ۲ در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی و بقیه نقاط دنیاست.در «آونجرز» تعداد زیادی از ابرقهرمانان مارول که کاراکتر اصلی فیلم‌هایی مستقل هستند، در کنار یکدیگر جمع شده‌اند و به مقابله با خطرناک‌ترین دشمنان خود می‌پردازند.

مدیران مارول با اعلام خبر ساخت قسمت تازه ای از این فرانچایز بلاک باستر، توضیحی درباره کم و کیف آن نداده‌اند. بنابراین فعلا مشخص نیست کار نگارش فیلمنامه آن چه زمانی آغاز و احتمالا کلید فیلمبرداری آن در چه تاریخی زده خواهد شد. بر این اساس اهل فن بعید می‌داند که تا زودتر از یک سال دیگر خبری از پیش تولید «آونجرز» جدید باشد.

از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ تعداد چهار فیلم از این مجموعه تولید و اکران عمومی شد. این فیلم‌ها روی هم بیش از ۲ میلیارد دلار در سطح جهان فروش کردند. این در حالی است که هزینه‌های تولید این فیلم‌ها هم بسیار بالا و کلان بوده است.

بعد از اکران عمومی قسمت چهارم فیلم، رسما اعلام شد که قسمت دیگری از این فرانچایز وارد مرحله تولید نخواهد شد.تحلیل‌گران در این باره صحبت می‌کنند که مارول و والت دیزنی برای جمع کردن گروه بازیگران «آونجرزها» با مشکلاتی روبه‌رو خواهند شد. رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، کریس ایوانز، مارک روفالو، جرمی رنر، بری لارسن تنها تعدادی از ستارگان این فیلم پرستاره هستند.

رسانه‌ها از هم‌زمانی پخش خبر ساخت «آونجرز» جدید و اکران عمومی اکشن ابرقهرمانانه مارول‌ها هم صحبت کرده‌اند و آن را عمدی می‌دانند. آن‌ها از این همزمانی به عنوان وسیله‌ای تبلیغی برای تبلیغات فیلم مارول‌ها یاد می‌کنند که قرار است به کمک آن بیاید تا فروش بیشتری در جدول گیشه نمایش سینماها داشته باشد.

مارول‌ها با هزینه تولید کلان ۲۵۰ میلیون دلاری خود، احتمالا با افتتاحیه‌ای ۸۰ میلیون دلاری در آمریکای شمالی نمایش خود را شروع می‌کند. تحلیل‌گران اقتصادی سینما این رقم را بسیار کم و ناامیدکننده ارزیابی کرده‌اند و عقیده دارند تنها یک افتتاحیه ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون دلاری می‌توانند به معنی آن باشد که مارول‌ها در جدول گیشه شکست نخواهد خورد.بری لارسن در مارول‌ها دوباره در قالب کاراکتر کاپیتان مارول ابرقهرمان ظاهر شده‌اند و به جنگ عوامل و عناصر منفی می‌رود.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها