کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادعای جنجالی ستاره سابق:پول بایرن رانمی‌گیرم

21 آبان 1402 ساعت 13:39


گروه ورزشی:دیتمار هامان، ستاره سابق تیم ملی آلمان، می‌گوید حاضر نیست هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد.به گزارش "ورزش سه"، هامان در طول چند فصل اخیر انتقادهای بسیار زیادی را از بایرن مونیخ و مربیان این تیم مطرح کرده و این موضوع باعث عصبانیت توماس توخل هم شده بود. 

این مربی بایرن مونیخ پس از پیروزی برابر بروسیا دورتموند با حالتی کنایه‌آمیز به او و لوتار ماتئوس گفته بود که این دو نفر اطلاعات زیادی دارند و از همه چیز باخبر هستند و به این ترتیب ناراحتی‌اش را از اظهارات آنها ابراز کرده بود. حالا این ستاره سابق تیم ملی آلمان مدعی شده است که حتی اگر پیشنهادی هم برای هدایت بایرن مونیخ دریافت کند حاضر به پذیرش آن نیست چون در این صورت توانایی انتقاد از او را ندارد. 

هامان در این باره به به تلویزیون بیلد گفت:« تا به حال هیچ تلاشی برای به خدمت گرفتن من انجام شده است. حتی اگر آنها چنین کاری هم انجام ندهند، من علاقه‌ای به این کار ندارم. نمی‌توانم پول گرفتن از بایرن را تحمل کنم چون در این صورت نمی‌توانم عملکرد آنها را قضاوت کنم.»

انتقادات هامان از مربیان و بازیکنان بایرن در چند فصل اخیر بارها حواشی و جنجال‌های بسیاری را به همراه داشته و حتی باعث ناراحتی بسیاری از مدیران این باشگاه هم شده اما این موضوع باعث نشده است که او از اقداماتش دست بکشد.


کد مطلب: 438920

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/438920/ادعای-جنجالی-ستاره-سابق-پول-بایرن-رانمی-گیرم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir