به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۳۸۹۲۵

بازگشت به اوج:درخشش ستاره فصل آینده رئال

بازگشت به اوج:درخشش ستاره فصل آینده رئال
گروه ورزشی:اندریک، ستاره نوجوان رئال مادرید، شب گذشته بار دیگر موفق شد در دیدار پالمیراس برابر اینترناسیونال گلزنی کند.به گزارش "ورزش سه"، اندریک که چند هفته پیش از دوران اوجش فاصله زیادی داشت و باعث نگرانی مدیران و هواداران رئال مادرید شده بود، حالا بار دیگر به روزهای خوبش برگشته است. 

این ستاره 17 ساله که قراردادی را با رئال مادرید امضا کرده و در حال حاضر به صورت قرضی در پالمیراس توپ می‌زند، شب گذشته در دیدار برابر اینترناسیونال که با پیروزی 0-3 پالمیراس به پایان رسید موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. این بازیکن در ماه نوامبر در چهار بازی به میدان رفته و موفق شده چهار گل به ثمر برساند که آماری درخشان برای او به حساب می‌آید. او حالا به اولین بازیکن پس از نیمار در سال 2009 تبدیل شده که موفق می‌شود در سن 17 سالگی به رکورد 9 گل زده در لیگ برزیل دست پیدا کند.

درخشش اندریک باعث شد که سرمربی تیم ملی برزیل هم چاره‌ای جزء دعوت از او برای حضور در اردوی تیم ملی این کشور در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر نداشته باشد و به این ترتیب، این بازیکن به جوان‌ترین بازیکن دعوت شده به این تیم پس از رونالدو نازاریو تبدیل شد. او قرار است در ماه جولای سال آینده پالمیراس را ترک کند و به رئال مادرید ملحق شود و مدیران و کادر فنی این تیم امیدوار هستند که او بتواند همین درخشش را تا آن زمان ادامه دهد و در بهترین شرایط ممکن به جمع بازیکنان رئال اضافه شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها