به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۳۹۱۳۶

پاسخ قاطع به منتقدان بارسا: ارزشی برایم ندارید

پاسخ قاطع به منتقدان بارسا: ارزشی برایم ندارید
گروه ورزشی:اینیگو مارتینز اعتقادی به بازی زیبا ندارد و معتقد است هم‌تیمی‌هایش در بارسا نباید به انتقادات توجهی داشته باشند.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یک بار دیگر خوب بازی نکرد و برنده شد. برای دومین بازی متوالی در لالیگا بارسلونا علی‌رغم نمایش دور از انتظار در نهایت توانست به سه امتیاز برسد. هفته قبل در زمین سوسیداد و این بار در زمین خود برابر آلاوس آبی و اناری‌ها برنده شدند تا بعد از شکست در ال‌کلاسیکو هر دو دیدار خود در لالیگا را پیروز شده باشند.

انتقادات از سبک بارسا زیاد شده و بسیاری معتقدند ژاوی نتوانسته به وعده‌ای که داده عمل کند و بارسا مثل فلسفه و سبک همیشگی خود بازی نمی‌کند.اینیگو مارتینز که دیشب در ترکیب بارسا فیکس بازی کرد، پاسخ منتقدان را اینگونه داد: «معتقدم تیم نباید به انتقادات رسانه‌ها توجه کند. واقعا نباید روی مسائل بیرونی تمرکز کنیم چون کمکی به ما نخواهند کرد. این انتقادات اهمیتی برایم ندارند. ما همینی هستیم که می‌بینید و باید متحد باشیم. امسال بازی‌های دشواری را که در ابتدا عقب بودیم را در نهایت برنده شده‌ایم.»

اینیگو ادامه داد: «البته موافقم که نباید در خانه به حریف انقدر فرصت بدهیم و گل اول را زودهنگام دریافت کنیم (ثانیه 17). ما در خانه باید قوی‌تر باشیم. در پایان فصل ولی کسی نمی‌گوید چه تیمی بهتر بازی کرد. تیمی که بیشترین امتیاز را جدای از شکل بازی‌اش کسب کند، قهرمان خواهد شد. بازی زیبا اگر برنده نشوید، چه اهمیتی دارد؟»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها