کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ناراحتی ستاره بارسا: از این وضعیت ناامیدم

1 آذر 1402 ساعت 13:16


گروه ورزشی:ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی بارسلونا، به شدت از شرایط تیم ملی کشورش ناراحت است.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی اتریش رفت و در این بازی هم با دو گل شکست خورد تا شرایط سخت بار دیگر به سراغ آنها بیاید. 

آنها در حالی در این بازی شکست خوردند که در دیگر دیداری که در این وقفه بازی‌های ملی برابر ترکیه انجام داده بودند هم بازنده میدان لقب گرفتند و حالا موجی از انتقادات به سمت آنها سرازیر شده است.حضور یولیان ناگلزمان روی نیمکت این تیم باعث شده بود که هواداران آلمانی به نتیجه‌گیری تیم‌شان در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 که به میزبانی همین کشور برگزار خواهد شد امیدوار شوند اما حالا شرایط چندان مطابق میل آنها نیست.

گوندوگان پس از پایان این دیدار به ZDF گفت: «این وضعیت باعث ناراحتی و ناامیدی است. ما کار خلق موقعیت را برای اتریش خیلی آسان کردیم. باید صادق باشیم، مسئله فقط خط دفاعی این تیم نیست. دفاع از جلوی زمین شروع می‌شود. این شرایط نباید بدتر شود و شاید این تنها نقطه مثبت وضعیت فعلی باشد. البته که بسیار ناراحت‌کننده است که ما حالا باید خاطره این دو شکست را تا چهار ماه بعد با خودمان داشته باشیم. همه حالا باید اطمینان حاصل کنند که بهترین عملکرد را ارائه می‌دهند و خودشان را برای دیدارهای ماه مارس آماده می‌کنند. اوضاع باید بهتر شود چون راه دیگری وجود ندارد.»


کد مطلب: 440999

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/440999/ناراحتی-ستاره-بارسا-این-وضعیت-ناامیدم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir