کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادعای عجیب تن‌هاخ: بازیکن باید قربانی شود

5 آذر 1402 ساعت 13:30


گروه ورزشی:اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از سبک کارش با وجود مصدومیت متعدد بازیکنان این تیم دفاع کرد.به گزارش "ورزش سه"، مونت جدیدترین مصدوم منچستریونایتد است که در جریان تمرینات این تیم از ناحیه ماهیچه ران پایش دچار مصدومیت شد و نزدیک به سه هفته از میادین دور خواهد بود. 

این اتفاق در حالی رخ داده است که بسیاری از بازیکنان یونایتد در این فصل با مشکل مشابهی روبرو بوده‌اند و این باعث شده که شیاطین سرخ با بحرانی جدی مواجه شوند و حتی کمیته‌ای برای تعیین دلیل این وضعیت تشکیل شود. بسیاری از کارشناسان و هواداران این تیم معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق سبک کاری و تمرینات تن‌هاخ است که باعث شده بازیکنان یونایتد به چنین مشکلاتی دچار شوند و مصدومیت‌های متعددی برای آنها رخ دهد. 

تن‌هاخ در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« سال گذشته بیشترین بازی را در اروپا انجام دادیم. سال گذشته با توجه به برگزاری جام جهانی در اواسط فصل واقعا برای همه تیم‌ها عجیب بود. اما باید بدانیم که استانداردهای فیزیکی در 12 بازی اول این فصل حتی از سال گذشته هم بالاتر است. باید انتخاب‌های خاصی را انجام داد. یا باید با شرایط تمرینات کنار آمد و آماده شد یا باید از رقابت کنار کشید. این تصمیمی است که هر باشگاهی باید بگیرد. هر تیمی باید با این وضعیت کنار بیاید و بازیکنان این تیم هم همینطور. هر بازیکنی می‌داند که باید سختی بکشد و قربانی شود.»


کد مطلب: 441705

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/441705/ادعای-عجیب-تن-هاخ-بازیکن-باید-قربانی-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir