کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن در سال 2024 کدام است؟

15 بهمن 1402 ساعت 8:35

گروه کسب و کار: سرخ کن بدون روغن یکی از لوازم آشپزخانه است که امروزه از فروش بالایی برخودار است. اگر به قصد خرید سرخ کن بدون روغن به بازار لوازم خانگی مراجعه کرده باشید، با برندها و مشخصات متفاوتی روبرو خواهید شد که خرید را برای شما دشوار خواهد کرد.


بهترین سرخ کن بدون روغن
در ادامه به صورت لیستی به پرفروش ترین سرخ کن‌های بدون روغن در بازار اشاره خواهیم کرد.
•    نینجا
•    باریتون
•    تفال
•    فیلیپس
حال، در ادامه به معرفی دقیق هر کدام خواهیم پرداخت.

سرخ کن نینجا
سرخ کن بدون روغن نینجا یکی از برندهای شناخته شده و پرفروش در بازار است. هواپز نینجا در دو نوع تک قلو و دوقلو در بازار وجود دارند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. بدنه سرخ کن نینجا از ترکیب پلاستیک و استیل ضدزنگ ساخته شده است و علاوه بر زیبایی از مقاومت قابل قبولی برخودار است. همچنین نینجا سرخ کن‌های خود را مجهز به برنامه‌های پخت پیش فرض کرده است که با توجه به مدل آن‌ها، تعداد برنامه‌های پخت متفاوت است و از دیگر امکانات این برند حرفه‌ای سرخ کن می‌توان به پنل تنظیمات دیجیتالی و سیستم کانوکشن اشاره کرد. مجموع این موارد باعث شده است تا خرید سرخ کن نینجا ارزش بسیار زیادی پیدا کند و در بین بهترین برندهای سرخ کن قرار گیرد.
همچنین ظرفیت سرخکن نینجا با توجه به مدل آن بین 3.8 لیتر تا 9.5 لیتر در نظر گرفته شده است. قدرت سرخ کن بدون روغن نینجا بین 1550 وات تا 2470 وات است و برای طبخ انواع غذاها و کیک‌ها گزینه مناسبی هستند.

سرخ کن باریتون

 سرخ کن باریتون یکی دیگر از سرخ کن‌های حرفه‌ای موجود در بازار است که در مدت کوتاهی توانسته به رقیب جدی برای برندهای دیگر تبدیل شود. باریتون سرخ کن‌های خود را در 3 مدل متفاوت تولید و عرضه کرده است. جنس بدنه در سرخ کن باریتون از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده که در برابر حرارت مقاومت قبال قبولی دارد. همچنین ظرفیت سرخ کن‌های باریتون بین 5.5 لیتر تا 9 لیتر در نظر گرفته شده که برای خانواده‌های کم جمعیت تا پرجمعیت گزینه مناسبی است. همچنین قدرت سرخ کن باریتون بین 1500 وات تا 2850 وات است که در مقایسه با سایر رقبا از قدرت بالایی برخودار است. از دیگر امکانات این مارک حرفه‌ای سرخ کن می‌توان به برنامه‌های پخت پیش فرض، سیستم کانوکشن و پنل تنظیمات دیجیتالی اشاره کرد.

سرخ کن تفال
تفال یکی دیگر از مارک سرخ کن موجود در بازار است که علاقمنتدان خود را دارد. سرخ کن‌های تفال دارای طراحی و ظرفیت متنوعی هستند و گزینه‌های بیشتری برای انتخاب، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. جنس بدنه سرخ کن تفال از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده و در برابر ضربه و حرارت مقاومت قابل قبولی دارد. همچنین ظرفیت هواپزهای تفال بین 3.8 لیتر تا 6.5 لیتر در نظر گرفته شده که می‌توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید بفرمایید. توان مصرفی در سرخ کن تفال بین 1350 وات تا 1830 وات تعبیه شده و شما در طبخ انواع غذا و شیرینی یاری می‌کند. از دگیر امکانات این سرخ کن حرفه‌ای می‌توان پنل تنظیمات دیجیتالی و پایه‌های ضدلغزش این سرخ کن اشاره کرد.

سرخ کن فیلیپس

 سرخ کن فیلیپس یکی دیگر از سرخ کن‌های حرفه‌ای و پرفروش بازار است که با تنوع بالا در طراحی و حجم توانسته نیاز بسیاری از خریداران را پاسخگو باشد. بدنه سرخ کن فیلیپس از جنس پلاستیک ساخته شده و در برابر تغییرات دما، مقاومت قابل قبولی دارد. ظرفیت سرخ کن‌های فیلیپس بین 3.8 لیتر تا 7.2 لیتر در نظر گرفته شده که برای خانواده‌های کم جمعیت و پرجمعیت گزینه مناسبی است. همچنین سرخ کن فیلیپس با توان مصرفی 1300 وات تا 2000 وات طراحی و تولید شده است و قادر است تا انواع غذاها، کیک‌ و شیرینی را به راحتی تهیه و طبخ نماید. از دیگر امکانات این مارک سرخ کن می‌توان برنامه پیش فرض پخت، پنل تنظیمات دیجیتالی و سیستم پخت حرفه‌ای اشاره کرد.

جمع بندی؛ سرخ کن بدون روغن چی بخرم؟
اگر به بازار لوازم خانگی برای خرید سرخ کن مراجعه کرده باشید با مارک‌های متفاواتی روبرو شده‌اید. اما توجه داشته باشید که برندهای ذکر شده در بالا از باکیفیت‌ترین و حرفه‌ای ترین مارک‌ها انتخاب شده و توانسته‌اند رضایت مخاطبان بسیاری را به خود جلب کنند.
 


کد مطلب: 453855

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/453855/بهترین-مارک-سرخ-کن-بدون-روغن-سال-2024-کدام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir