کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرفروش ترین مه پاش های خانگی، فضای باز و رستوران

30 بهمن 1402 ساعت 11:31

گروه کسب و کار : استفاده از مه پاش رستورانی باعث می شود که فضایی آرامش بخش برای مشتریان این مکان ها به وجود بیاید. تقریباً همه نمونه های مه پاش رستورانی به یک شکل کار می کنند. این سیستم ها با استفاده از پمپ، آب را از منبع گرفته به صورت قطرات ریز به شکل پودری به محیط اطراف پخش می کنند.


سیستم مه پاش یکی از کاربردی ترین لوازمی است که از آن در مکان های مختلف خانگی و یا غیر خانگی استفاده می شود. بسیاری از صاحبان رستوران ها و کافی شاپ ها ترجیح می دهند برای خنک کردن این محیط ها و افزایش تعداد مشتریان خود، از سیستم های مه پاش استفاده کنند. در این مطلب، متوجه خواهید شد که برای خرید مه پاش باید به چه فاکتورهایی توجه کنید و بهترین مکان برای خرید مه پاش خانگی و یا صنعتی کجاست. پس اگر شما هم قصد خرید مه پاش صنعتی و یا خانگی را دارید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
به طور کلی، عوامل بسیار زیادی باعث افزایش جذب مشتری در رستوران می شوند که برخی از مهمترین آنها، مواردی مانند نظافت، پاکیزگی و مطلوب بودن دمای این مکان ها است. از این رو، افرادی که به دنبال گسترش کسب و کار و افزایش درآمد خود هستند، می توانند با استفاده از روش های مختلف این شرایط را به وجود بیاورند.
برای مثال، در فصل تابستان که هوا گرم است و یا حتی فصل زمستان که رطوبت هوا پایین می آید، با استفاده از سیستم مه پاش می توان این دما را به حالت تنظیم شده ای درآورد. زمانی که در این مکان ها از مه پاش صنعتی استفاده می شود، دمای محیط تنظیم می شود و این امر می تواند تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتریان رستوران ها داشته باشد.

عملکرد مه پاش رستوران و فضای باز
استفاده از مه پاش رستورانی باعث می شود که فضایی آرامش بخش برای مشتریان این مکان ها به وجود بیاید. تقریباً همه نمونه های مه پاش رستورانی به یک شکل کار می کنند. این سیستم ها با استفاده از پمپ، آب را از منبع گرفته به صورت قطرات ریز به شکل پودری به محیط اطراف پخش می کنند. این امر موجب افزایش رطوبت و خنک کردن محیط می شود.
نکته جالب توجه درباره برخی مه پاش های رستورانی این است که برخی از آنها حسگر دارند که با این ویژگی، می توانند به راحتی میزان رطوبت و دمای محیط را اندازه گیری کنند. پس به کمک این قابلیت، متوجه می شوند که تا چه اندازه باید کار کنند تا رطوبت و دمای محیط مطلوب شود.
عملکرد برخی از سیستم های مه پاش و یا خانگی به صورت دستی است. به این صورت که خود شما باید به صورت دستی فرایند آن را مدیریت کنید. با این حال، قیمت این نوع مه پاش نسبت به نمونه های خودکار خیلی مناسب تر است.

مزایای مه پاش رستورانی و فضای باز
مه پاش صنعتی مزایای بسیار زیادی در فضای باز و مکان های عمومی مانند رستوران ها و کافی شاپ ها دارد. همین امر موجب افزایش کاربرد آن در این مکان ها شده است. در این قسمت، برخی از مهمترین مزایای مه پاش رستورانی و فضای باز را نام می بریم.

مزایای مه پاش رستورانی و فضای باز

•    جلب رضایت مشتریان و افزایش سود: مهمترین مزیت استفاده از مه پاش صنعتی در فضای رستوران، این است که باعث جلب رضایت مشتریان می شود. از این رو، میزان سود شما به عنوان صاحب رستوران تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.
•    دفع حشرات موذی: یکی از مهمترین مشکلاتی که خیلی از رستوران ها با آن مواجه می شوند، وجود حشرات موذی به خاطر باز بودن فضای رستوران و یا غذا است. در این شرایط، استفاده از سیستم مه پاش می تواند این مشکل را برطرف کند.
•    از بین بردن هوای نامطبوع: گاهی مواقع ممکن است رستوران ها به خاطر دلایل مختلف، بوی نامطبوعی بدهند و این امر موجب کاهش تعداد مشتریان آنها شود. برای برطرف کردن این مشکل، سیستم مه پاش می تواند یک ایده فوق العاده عالی باشد که با از بین بردن هرگونه بوی نامطبوع، فضایی دلنشین برای مشتریان به وجود می آورد.
•    رفع آلودگی و گرد و غبار: شرایط جوی و جغرافیایی می تواند باعث به وجود آمدن گرد و غبار و آلودگی های زیادی شود. از طرف دیگر، خیلی از افراد برای تفریح و استراحت به رستوران می روند و به دنبال مکانی می گردند که آب و هوای مناسبی داشته باشد. این امر با استفاده از سیستم مه پاش به راحتی امکان پذیر است. زیرا این سیستم ها با آلودگی و گرد و غبار موجود در هوا را تا حد زیادی کاهش می دهد.

مزایای مه پاش خانگی
شما می توانید از همه مزایایی که پیش از این برای مه پاش صنعتی گفتیم، در مه پاش خانگی نیز بهره مند شوید. علاوه بر این موارد، مه پاش های خانگی ویژگی های دیگری نیز دارند که در این قسمت به صورت کامل برخی از مهم ترین مزایای آنها را نام می بریم.
•    ایجاد رطوبت و دمای مطلوب
•    انعطاف پذیر برای استفاده در مکان های مختلف
•    هزینه مقرون به صرفه
•    زیبایی ظاهری

نحوه انتخاب مه پاش رستوران و فضای باز
برای خرید مه پاش در فضاهایی مانند رستوران و کافی شاپ ها باید به فاکتورهای زیادی توجه داشته باشید. در این قسمت، برخی از مهم ترین عواملی که باید برای انتخاب و خرید این سیستم در فضای باز به آنها توجه کنید را به صورت مختصر شرح می دهیم.

کیفیت ساخت
اول از همه، باید به کیفیت بدنه و ساخت این محصول دقت کنید. مه پاش های صنعتی که برای رستوران ها ساخته می شوند، باید جنس بدنه بسیار خوبی داشته باشند تا بتوانید برای چند سال از آنها استفاده کنید. به علاوه، ماندگاری این سیستم در برابر زنگ زدگی و رطوبت اهمیت بسیار زیادی موقع خرید این سیستم دارد.

میزان آب مصرفی
موقع خرید مه پاش حتماً به این فاکتور توجه داشته باشید که میزان آب مصرفی سیستم مورد نظر شما چقدر است؟ تا حد امکان محصولی بخرید که میزان آب کمتری مصرف می کند و باعث کاهش هزینه های شما می شود.

تحمل فشار پمپ
پمپ سیستم مه پاش باید بتواند آب را با فشار بالایی به لوله ها برساند. از این رو، موقع خرید این سیستم دقت کنید که پمپ مه پاش شما بتواند آب را تا مسافت طولانی به لوله ها منتقل کند. در این صورت، حتی می توان از سیستم مه پاش در رستوران های بزرگ نیز استفاده کرد.

مقاومت نازل ها
نازل مه پاش اهمیت بسیار زیادی در عملکرد آن دارد. زیرا گفتیم که آب از طریق این نازل به شکل پودری به محیط مورد نظر می رسد. به همین دلیل نازل مه پاش باید کیفیت بالایی داشته باشد و بتواند در برابر تغییر دما و یا زنگ زدگی مقاوم باشد.

فیلتر
ممکن است بسته به موقعیت جغرافیایی شما، آب مواد آلوده زیادی داشته باشد که در این شرایط، احتمال گرفتگی نازل ها افزایش پیدا می کند. از این رو، بهتر است از سیستمی استفاده کنید که در آن فیلتر بکار رفته شده است و حتی بعد از گذشت مدتی زمان، فیلتر آن را عوض کنید تا کارایی سیستم مه پاش افت نکند.

استفاده از مه پاش رستوران به جای کولر
اگرچه شاید هنوز خیلی از افراد استفاده از کولر را به جای مه پاش ترجیح بدهند، اما باید بدانید که با استفاده از سیستم مه پاش، شما هیچ نیازی به کولرهای سرمایشی نخواهید داشت. قیمت کولر نسبت به مه پاش خیلی بیشتر است و همچنین مقدار آب و برق زیادی مصرف می کند.

قیمت مه پاش فضای باز

این در حالی است که شما می توانید با استفاده از سیستم مه پاش به جای کولر در رستوران، هم محیط را خیلی بهتر خنک کنید و هم هزینه کمتری بپردازید. همچنین کولرهای آبی فیلتر ندارند و ممکن است در طول زمان، دچار گرفتگی و خرابی شوند. در مقابل، با استفاده از یک سیستم مه پاش در رستوران می توانید از آن تا مدت طولانی بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

قیمت مه پاش فضای باز
نکته جالب توجه درباره خرید مه پاش این است که قیمت خیلی کمتری در مقایسه با بسیاری از سیستم های سرمایشی دیگر دارد. از این رو، شما می توانید با پرداخت هزینه کاملاً مقرون به صرفه، از این محصول در مکان های عمومی و یا حتی خانگی استفاده کنید.
علاوه بر این که قیمت مه پاش خانگی برای استفاده از آن در مکان های مسکونی کاملاً مقرون به صرفه است، شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب برای مکان های صنعتی و عمومی مانند رستوران ها نیز خریداری کنید.
اگر شما هم قصد خرید مه پاش با قیمت مناسب را دارید، می توانید از طریق فروشگاه نیکان پارسه این محصول را خریداری نمایید. قیمت مه پاش صنعتی در این فروشگاه نسبت به ویژگی های فوق العاده ای که ارائه می دهد، کاملاً مناسب است و همچنین می توانید نحوه نصب و استفاده از آن را از کارشناسان نیکان پارسه به طور کامل بپرسید.


کد مطلب: 456533

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/456533/پرفروش-ترین-مه-پاش-های-خانگی-فضای-باز-رستوران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir