هر نسخه هیبرید و پلاگین هیبرید از همان موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ استفاده میکنند، اما نسخه هیبریدی با افزایش قدرت همراه بوده و اکنون ۲۳۱ اسب بخار نیرو تولید میکند. قدرت توسان پلاگین هیبرید نیز به ۲۶۸ اسب بخار رسیده است.
مدلهای احتراقی استاندارد با موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی هیوندای با قدرت ۱۸۷ اسب بخار، متصل به یک اتوماتیک هشت سرعته که چرخهای جلو یا هر چهار چرخ را به حرکت در میآورند، عرضه میشوند.
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث میشود توسان عریضتر به نظر برسد.
به نظر میرسد که در داخل خودرو با نسل بعدی توسان مواجه هستیم، چرا که داشبورد آن کاملاً بازسازی شده است. مانند آیانیک ۵، توسان دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی را در کنار هم قرار میدهد. لوگوی هیوندای روی فرمان با چهار نقطه جایگزین شده که کد مورس برای حرف "H" است.
هرچه بیشتر به داشبورد نگاه کنیم، تغییرات بیشتری را میتوانیم تشخیص دهیم. به عنوان مثال، به نظر میرسد انتخابگر دنده به ستون فرمان منتقل شده است. این به هیوندای اجازه داد تا یک پد شارژ بیسیم بزرگ، دو جا لیوانی بزرگ و یک ردیف دکمه در جلوی آنها قرار دهد.
قیمت تمام سطوح تریم توسان ۲۰۲۵ نزدیک به تاریخ فروش آن در اواخر سال جاری اعلام خواهد شد.