به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۶۹۷۷۹

ادامه «جنگ داخلی» روی پرده سینما

ادامه «جنگ داخلی» روی پرده سینما
گروه فرهنگی:به احتمال بسیار زیاد قسمت دوم درام اجتماعی و پرتنش «جنگ داخلی» در دستور کار تهیه کنندگانش قرار می‌گیرد.به گزارش صبا، نزدیکان به شرکت مستقل فیلمسازی آ ۲۴ می‌گویند طرح ساخت این فیلم تائید شده است.بحث تولید قسمت دوم این اثر جنجالی در حالی در رسانه ها مطرح شده، که تهیه‌کنندگانش در این رابطه هنوز هیچ اظهارنظری نکرده‌اند.
 
ناظران با توجه به پایان باز نسخه اصلی و وجود داستانک های متفاوت برای تعریف ادامه ماجراهای آن، این طور پیش بینی می کنند که با تولید قسمتهای بعدی فیلم می‌توان داستان‌های جذاب اجتماعی بیشتری را تعریف کرد.
خط اصلی داستان جنگ داخلی درباره لی اسمیت روزنامه نگار سمجی است که با سفر به مناطق حساس و آشوب زده آمریکا تلاش دارد گزارش هایی جنجالی درباره مشکلات و معضلات افراد مختلف جامعه آمریکا تهیه کند. تهیه این گزارش ها با خطرات بی شماری روبروست و حتی چند بار جان این روزنامه نگار در معرض خطرات جدی قرار می گیرد.

کریستن دانست نقش این روزنامه نگار را جلوی دوربین فیلم بازی کرده است. منتقدان سینمایی از بازی او به عنوان یک بازی اسکاری اسم می برند.نام او در فیلم ارجاعی به نام لی میلر روزنامه نگار سرشناس دوران جنگ جهانی دوم و قدردانی از تلاش های ژورنالیستی اوست.

آلکس گارلند کارگردانی این درام اجتماعی دلهره آور را براساس فیلمنامه اصیلی از خودش انجام داده و در گفتگویی از علاقه اش برای کارگردانی قسمت‌های بعدی آن خبر داده است.او اعلام کرده چند طرح برای فیلمنامه قسمت دوم دارد و آماده است تا آنها را در اختیار مدیران شرکت فیلمسازی آ ۲۴ قرار دهد.

جنگ داخلی با هزینه تولید ۵۰ میلیون دلاری خود، تاکنون توانسته نزدیک ۱۱۰ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کند. ۶۲ میلیون دلار از این رقم، اختصاص به فروش آن در جدول گیشه سینماهای آمریکای شمالی دارد.تحلیل گران سینمایی این استقبال را بسیار خوب ارزیابی کرده و می گویند چنین فروش خوبی برای فیلمی که داستانی غیرمتعارف و به‌شدت سنگین دارد، عالی ارزیابی می شود.در کنار این فروش خوب و قابل قبول و استقبال تماشاگران از مضمون سنگین آن، منتقدان سینمایی هم نقدهای مثبت زیادی برای آن نوشته‌اند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها
پربحث‎ترين مطالب و خبرها