کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۵ ساعت جهنمی ستاره سابق آرسنال دراتاق عمل

11 خرداد 1403 ساعت 13:11


گروه ورزشی:جک ویلشر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و آرسنال، از پنج ساعت جهنمی که دختر پنج ساله‌اش زیر عمل جراحی سپری کرد حرف زده است.به گزارش "ورزش سه"، ویلشر در فاصله سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ در آرسنال حضور داشت و توانست با عملکرد خوبی که در این تیم به نمایش گذاشت، مربیان تیم ملی انگلیس را هم متقاعد کند که او را به اردوی این تیم دعوت کنند تا سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را هم در کارنامه داشته باشد.

او حالا از اتفاق ناراحت کننده‌ای که برای خانواده‌اش رخ داده بود پرده برداشته است. پزشکان به او خبر داده بودند که دختر دومش از مشکل قلبی رنج می‌برد که نیاز به انجام عمل حراجی دارد و او از لحظاتی صحبت کرد که مطمئن بود دخترش زیر این جراحی دوام نخواهد آورد و تنها با همسرش مشغول اشک ریختن بوده است.

ویلشر در گفت‌وگو با سان در این باره اظهار داشت: «وقتی که سیه‌نا را به اتاق جراحی بردم، مجبور شدم که همسرم را از اتاق بیرون کنم و پس از آن به اتاقی در طبقه بالا رفتم و هر دو نفر به مدت ۴۵ دقیقه بی‌وقفه فقط اشک ریختیم. پنج ساعت جهنمی را سپری کردیم و فقط منتظر بودیم که تلفن زنگ بخورد. همه چیز پشت یک پرده پنهان شده بود.

نشانه‌های او این بود که زودتر از دوستانش نفس کم می‌آورد و همچنین زمانی که بیمار می‌شد، عفونت سینه‌اش بیشتر از حالت عادی در بدنش باقی می‌ماند. پزشکی به ما گفت که بهتر است او را به صورت جدی مورد آزمایش قرار دهیم و جان دخترم را نجات داد. در تاریخ ۲۷ ژانویه متوجه شدیم و او ۲۷ فوریه عمل کرد و در این یک ماه، من شش کیلو وزن کم کردم.»

شرایط دختر ویلشر در حال حاضر به ثبات رسیده است و مشکل خاصی ندارد و آنها حالا امیدوار هستند که بتوانند دیگر پدر و مادرها را هم از این مشکل مطلع کنند تا هرچه زودتر برای درمان فرزندان‌شان اقدام کنند.


کد مطلب: 473457

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/473457/۵-ساعت-جهنمی-ستاره-سابق-آرسنال-دراتاق-عمل

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir