به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۷۷۷۶۸

بارسا فقط یک هفته وقت دارد

بارسا فقط یک هفته وقت دارد
گروه ورزشی:بارسلونا برای حل مشکل فرپلی مالی فقط یک هفته وقت دارد و نگرانی‌ها در باشگاه به اوج رسیده است.به گزارش "ورزش سه"، تنها یک هفته فرصت باقی مانده است تا بارسلونا تراز مالی خود را ببندد و برای تابستانی دیگر، این باشگاه در حال مبارزه با زمان است تا بتواند آمار مالی خوبی را ارائه دهد. 

بسیار حیاتی است که بارسلونا به فرمول 1-1 (یک خرید در ازای یک فروش) بازگردد. در حال حاضر، با توجه به اینکه همه توجهات به جام ملت‌های اروپا و کوپا آمه‌ریکا معطوف شده است، باشگاه تمام تلاش خود را روی جنبه اقتصادی گذاشته است.

بارسلونا قصد دارد تا قبل از 30 ژوئن یک قرارداد مالی خوب با یک اسپانسر جدید امضا کند. نباید فراموش کنیم که فصل گذشته بارسا با میزبانی در ورزشگاه المپیک مونتجویک از نظر بلیت فروشی افت قابل توجهی داشت و این از نظر مالی بسیار منفی بود.

قرارداد جدید با نایکی که هنوز به طور کامل بسته نشده، شامل پاداش 100 میلیون یورویی است و اگر مدیران موفق به امضای قرارداد جدید در روزهای آینده شوند، می‌تواند بسیار به ضرر آبی و اناری‌ها شود. علاوه‌ بر این، بارسا توانسته از انتقال چادی ریاض به پالاس سود کند و امیدوار است از انتقال گویو به چلسی نیز به 6 میلیون یورو برسد.

خوان لاپورتا از زمانی که برای دومین بار رئیس بارسلونا شد، به زندگی در محدودیت‌ها و استرس عادت کرده است. بارسا اگر نتواند در یک هفته پیش رو قراردادهای مالی مهم امضا کند، به فرمول 1-1 نخواهد رسید و طبعا در نقل و انتقالات آسیب فراوانی خواهد دید. لاپورتا برای جلوگیری از این اتفاق، فقط یک هفته وقت دارد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها