به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۷۷۷۷۷

دی‌بروینه: من دارم پیر می‌شوم

دی‌بروینه: من دارم پیر می‌شوم
گروه ورزشی:کوین دی‌بروینه، کاپیتان بلژیک، ستاره باقی مانده نسل طلایی است که می‌خواهد بهترین نتیجه را در یورو کسب کند.به گزارش "ورزش سه"، نسل طلایی بلژیک به سرعت در حال محو شدن است. ادن هازارد، ونسان کمپانی و توماس فرمالن کفش‌های خود را آویخته‌اند، توبی آلدرویرلد از تیم ملی خداحافظی کرد، تیبو کورتوا به یورو نرفت، دریس مرتنز به دلیل تصمیم فنی وارد لیست نشد. روملو لوکاکو هنوز خط حمله حضور دارد اما عملکرد او به شدت افت کرده است.

با این حال، یک ستاره وجود دارد که هنوز درخشان مانده و خاموش نمی‌شود: کوین دی‌بروینه. او در ابتدای فصل گذشته به دلیل مصدومیت همسترینگ مورد عمل جراحی قرار گرفت و گفت: "نمی‌دانم چه زمانی دوباره فوتبال بازی می‌کنم."

او در ژانویه دوباره به میادین بازگشت و با این وجود، فرصت داشت فصل را با شش گل و 18 پاس گل به پایان برساند. پپ گواردیولا به شوخی گفت: "او با افزایش سن هر روز بهتر از روز قبل می‌شود."

دی‌بروینه اکنون بهترین بازیکن ترکیب فعلی بلژیک است. او در مورد تیم و وضعیت خودش گفت: "ما یک تیم جدید داریم، با تعداد زیادی از بازیکنان جوان. من در حال پیر شدن هستم و می‌خواهم در سال‌های آخر حضور در بلژیک نشان دهم که چگونه به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک رهبر رفتار کنم."

او درباره بازی مقابل اسلواکی گفت: "ما بهتر از اسلواکی بازی کردیم و شایسته برد بودیم. با این وجود، فرصت‌هایی را از دست دادیم و باید بهتر عمل می‌کردیم."کاپیتان بلژیک درمورد بازی آینده با اوکراین گفت: "ما می‌دانستیم باید چه کار کنیم و این کار را انجام دادیم. حالا می‌خواهیم برای بازی سوم آماده شویم."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها