به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۷۸۳۸۸

یامال ستاره یورو 2024 است

یامال ستاره یورو 2024 است
گروه ورزشی:مارسیانو وینک، بازیکن اسبق آژاکس، با تمجید از لامینه یامال او را ستاره یورو 2024 می‌داند.به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در مرحله گروهی یکی از بهترین تیم‌های جام ملت‌های اروپا بوده و لامینه یامال جوان با تنها 16 سال سن، یکی از پدیده‌های جام است.

کارشناسان فوتبال در آلمان و همینطور خارج از آلمان وینگر بارسلونا را به عنوان فوتبالیست آینده‌داری می‌شناسند که می‌تواند بهترین بازیکن یورو باشد.مارسیانو وینک، بازیکن اسبق آژاکس و جنوا، از پدیده بارسلونا تمجید کرده است. وینک در پاسخ به این سوال که به نظر او ستاره این یورو کیست، گفت: "قطعا لامینه یامال. او فقط 16 سال دارد و استثنایی است.

در چنین سنی معمولاً هنوز سرعت مناسبی ندارید و هنوز نمی‌توانید از نظر بدنی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشید. چیزی که او از نظر فنی نشان می‌دهد، عادی نیست. وینگرهای خوبی مثل جمال موسیالا هم حضور دارند اما اینکه بتوانید در سن 16 سالگی این کار را در بالاترین سطح انجام دهید، شگفت‌انگیز است."

وینک که یکی از طرفداران یامال است در تمجید از این بازیکن اضافه کرد: "همه ما می‌دانیم که در مسابقات قهرمانی اروپا چقدر فشار وجود دارد و بازیکنان زیادی در آن تسلیم می‌شوند. یامال 16 ساله است و با آزادی کامل و بدون فشار بازی می‌کند و در هر بازی این را نشان می‌دهد. از این نظر، فکر می‌کنم که واقعاً مردم را وادار به تعریف از خود می‌کند."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها